آخرین خبرهااستان ها

رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در جمع حامیان پزشکیان رشت: عدالت نیست که نفت را هفت برابر بفروشیم و سفره مردم کوچک‌تر شوند

رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس از رویکرد کاسبی تحریم و عدم شفافیت در چند سال اخیر انتقاد کرد.

رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس در جمع حامیان پزشکیان رشت: عدالت نیست که نفت را هفت برابر بفروشیم و سفره مردم کوچک‌تر شوند

به گزارش تدبیرشرق، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده ادوار مجلس با حضور در ستاد مرکزی پزشکیان رشت گفت:عموم جامعه آقای دکتر پزشکیان را به خاطر شفافیت دوست دارد. آقای پزشکیان نماینده صدای خاموش ما است. وی در مقابل کسانی قرار گرفته که کشور را قفل کرده‌اند و از کاسبان تحریم حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی فعلی گفت:در زمان دولت سیزدهم فروش نفت هفت برابر شد و مالیات ۱۵۰ درصد گران‌تر شد.بیش از بیست نوع کاسبی دولت از جیب ملت شکل گرفت. اکنون یک تریلیون و دویست هزار میلیارد تومان داریم مالیات می‌دهیم.

فلاحت پیشه خاطرنشان کرد:جای راست و دروغ را عوض کرده‌اند. این عدالت نیست که نفت را هفت برابر بفروشیم و سفره مردم کوچک‌تر شوند. از تحریم‌ها صحبت کنید و بسیاری از خودتان با آن ثروتمندتر شوید.

این نماینده ادوار مجلس با انتقاد از کاسبان تحریم اضافه کرد: غیر از کاسبان تحریم هیچ کس مانع شفافیت در ایران نیست.طرف قرارداد سه میلیارد دلاری خرید اتوبوس بسته و در جواب این سوال که در موردش شفاف باشید می‌گویند نه تحریم هستیم. تحریم چه ربطی به اتوبوس دارد.

فلاحت پیشه در انتهای سخنان خود ابراز داشت:از مردم رشت خواهش دارم به وظیفه روشنفکری خودتان عمل کنید و پای صندوق‌های رای بیایید.ما قرار است تصمیمی بگیریم که برای ملت اهمیت دارد. در دولت چهاردهم پزشکیان شفافیت باید اصل باشد و ایران و ایرانی محور قرار گیرند. همه چیز در خدمت ایران و ایرانی و همه باید حساب پس دهند. مدیریت پاسخگو باید در راس کار باشند و نهادهای بازرسی باید بودجه نهادهای مختلف را بررسی کند که در کجا هزینه می‌شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا