آخرین خبرهااستان ها

جلیلی کاندیدای پوششی را به گیلان می‌فرستد!

ظاهرا چیزی به نام کار در میان دولتمردان ارشد دولت سیزدهم بعد از سانحه هوایی رئیس جمهور فقید تعریف نشده و رئیس بنیاد شهید بعد انصراف از انتخابات هم قرار نیست کاری کنند که حقوق خود را حلال کنند.

جلیلی کاندیدای پوششی را به گیلان می‌فرستد!

به گزارش تدبیرشرق، ستاد جلیلی در گیلان  قرار است امیرحسین قاضی زاده کاندیدای پوششی دور اول را برای برنامه روز چهارشنبه به گیلان اعزام کند.

ظاهرا چیزی به نام کار در میان دولت مردان ارشد دولت سیزدهم بعد از سانحه هوایی رئیس جمهور فقید تعریف نشده و رئیس بنیاد شهید بعد انصراف از انتخابات هم قرار نیست کاری کنند که حقوق خود را حلال کنند. خب اگر واقعا نیازی به مدیریت نیست این همه تقلا برای رئیس جمهور شدت این یا آن برای چیست. شما که کاری دارید نمی‌کنید و تنها ادعا دارید. حتی برای تبلیغات انتخاباتی  هم حاضر نیستید از مقام خود استعفاء دهید.

رشتکده نوشت؛ گفتنی است برای تبلیغ تلویزیونی قاضی‌زاده در ایام انتخابات میلیاردها تومان هزینه شده است و وی بیشتر وقت خود را صرف نقد یک کاندیدای دیگر و ارائه وعده‌های عجیب و غریب و تورم‌زا چون تسهیلات یک میلیاردی ازدواج و لغو سربازی حرفه‌ای کرد. وی هنوز بابت ادعای حل سه روزه بورس و عدم اجرای آن در دولت سیزدهم توضیحی نداده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا