آخرین خبرهااسلایدراقتصادیملی

بازار دلار و طلا یک روز پس از انتخابات ریاست جمهوری چطور بود؟

روزنامه اعتماد نوشت: گفته می‌شود اگر دلار به زیر 61200 تومان بیاید، ‌ممکن است کانال‌های پایین‌تر قیمتی را نیز تجربه کند. روندی که ارتباط مستقیمی با فردی دارد که روز جمعه به عنوان رییس‌جمهور ایران برگزیده می‌شود.

بازار دلار و طلا یک روز پس از انتخابات ریاست جمهوری چطور بود؟

به گزارش تدبیرشرق، یک روز پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری چه فضایی در بازار ارز و طلا حاکم بود؟ در بازار ارز قیمت دلار در تهران و هرات با عقب‌نشینی از کانال 61 هزار تومان، در حدود 60 هزار و 900 تومان معامله شد. همچنین دلار در بازار تهران ریزش نسبی قیمت را تجربه کرد و در پله دوم از کانال 61 هزار تومان ایستاد. اما در ساعات پایانی دیروز (19 به وقت تهران) قیمت دلار فردایی به 62 هزار تومان نزدیک‌تر شد. روندی که برای درهم امارات هم تکرار شد و ارزش آن در پایان معاملات دیروز به 16700 تومان رسید.

گفته می‌شود اگر دلار به زیر 61200 تومان بیاید، ‌ممکن است کانال‌های پایین‌تر قیمتی را نیز تجربه کند. روندی که ارتباط مستقیمی با فردی دارد که روز جمعه به عنوان رییس‌جمهور ایران برگزیده می‌شود.

بازار طلا و سکه هم مانند بازار ارز معاملات خود را در حالی به پایان رسانده است که قیمت‌ها در مقایسه با آخرین روز کاری هفته گذشته روند نزولی داشتند. قیمت سکه امامی در بازار به 42 میلیون و 400 هزار تومان رسید که حدود 200 هزار تومان کاهش داشته است. همچنین هر گرم طلای 18 عیار طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر سه میلیون و 500 هزار و 900 تومان قیمت خورد که ریزش 9 هزار تومانی را به ثبت رسانده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا