آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اولخبر داغسیاسیفوریملی

به یغما رفتن فرهنگ غنی رشت توسط عضو شورا/یادداشت اختصاصی

 

به یغما رفتن فرهنگ غنی رشت توسط عضو شورا/یادداشت اختصاصی

یادداشت اختصاصی تدبیرشرق– بهرنگ تاج‌بخش// همین است دیگر! «رضا عاشری منگودهی» با یازده هزار رأی پشت میز نمایندگی مردم رشت نشسته و برای تقریبا یک میلیون نفر تصمیم می‌گیرد! این نتیجه‌ی قهر با صندوق‌ها و به میدان آمدن کوتوله‌هاست!

همان کس ‌که روزی مردم بزرگ رشت را «اوزون‌برون» خواند، حالا مشخص نیست طبق کدام قاعده این‌گونه عریان برای پیروزی کاندیدای مورد نظر تلاش می‌کند؛ با نام نمایندگی مردم هم تلاش می‌کند!

این روزها اخبار زیادی از بسیج امکانات و نیروهای (یک نهاد مدیریت شهری) برای کمک به کاندیدای {به زعم آنها} جبهه انقلاب به‌گوش می‌رسد. آن‌ها حتی از تماس با مالکین و منصرف کردن‌شان از اجاره ملک به ستاد پزشکیان هم نگذشته‌اند. خلاصه همه‌چیزشان باید به‌هم بیاید! نماینده اقلیت باید هم برای پیروزی رییس‌جمهور اقلیت تلاش کند! وقتی شأن نمایندگی مردم تا این اندازه سقوط کرده، چرا اصلا نگران آبرو و جایگاه شورا باشد؟
بگذریم! خوشمزه اما ماجرای دیگری‌ست که ابتدا خودم رسانه‌ای کردم و به همین بهانه مرورش می‌کنم. جناب عضو دیگر شورا که ظاهراً در این مدت حسابی مشکل اطرافیانش را “برطرف” کرده، برای “تداوم خدمت” از “سروران ارجمند” تقاضا دارد که ستاد انتخاباتی قالیباف را تنها نگذارند! تازه “قطعا جبران” هم می‌کند! متن اسمس در اسلاید موجود است و نیاز به توضیح اضافه نیست. آن‌‌ها روی ضعف حافظه تاریخی و سیاسی ما حساب کرده‌اند و هرچه بخواهند می‌کنند! تهش هم یک «عدالت‌خواهی» می‌بندند تنگش و برای دوره‌ی بعدی با ژست انقلابی‌ ثبت‌نام می‌کنند. زیبا نیست؟

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا