آخرین خبرهااستان هااسلایدر

علی صوفی در جمع حامیان پزشکیان در رشت: شاید پزشکیان آخرین فرصت انتخاباتی ما باشد!

علی صوفی در جمع حامیان پزشکیان در رشت: شاید پزشکیان آخرین فرصت انتخاباتی ما باشد!

به گزارش تدبیرشرق، علی صوفی وزیر اسبق تعاون و استاندار گیلان از مردم خواست از فرصت کاندیداتوری دکتر پزشکیان استفاده کنند.

صوفی در جمع حامیان دکتر پزشکیان در رشت با اشاره به شرایط کنونی گفت:امروز مردم را پای صندوق‌های رای آوردن کار سختی شده است. مردم به عینه دیدن که حضور در پای صندوق رای همیشه نتیجه بخش نبوده است. ما انتخابات را داریم به زور می‌کشیم و شاید این آخرین فرصت ما باشد.

وی در ادامه به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف اصلی انقلاب ما حق حاکمیت مردم بود. وگرنه دوره مدرنیته در همان دوره در حال اجرا بود.شاه نتوانست تحصیل کردگان را جمع کند. مردم دنبال توسعه سیاسی بودند. اصل اول ما در قانون اساسی هم حق حاکمیت مردم است.

استاندار گیلان در دولت اول اصلاحات با اشاره به روابط خود با دکتر پزشکیان نیز گفت: دکتر پزشکیان با توجه به سوابق شرایطش را برای ریاست جمهوری دارد. در دانشگاه تبریز از جمله دانشجویان مبارز بود. این دانشگاه مبارزین زیادی را تحویل داد. ما در دانشگاه تبریز دنبال کار فرهنگی رفتیم و از نهج البلاغه گفتیم.نسل ما نسل حق طلبی بود و از این حق طلبی بود که من و پزشکیان دنبال امیرالمومنین رفتیم.

این فعال اصلاح طلب خاطرنشان کرد: هر فسادی در کشور ایجاد شد بر اثر رانت است و این به دلیل عدم حضور مردم در صحنه انتخابات است ما مجلس حداقلی خواهیم داشت یا ریاست جمهوری اقلیت!

وی در انتهای سخنان گفت: پاشنه آشیل ما بعد انقلاب فقدان تفکر سیستمی است. مدیریت فعلی ما یلخی است. تفکر سیستمی باید هرچیز در جای خودش باشد و باید با انتخاب خوب ساختار مدیریتی سیستمی را مورد تغییر دهیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا