آخرین خبرهااستان هااسلایدر

دکتر هادی حق‌شناس در جمع حامیان پزشکیان: با پزشکیان دنبال قهرمان نباشید/ شخصیت او برخلاف دیگر نامزدها تن کسی را نمی‌لرزاند

دکتر هادی حق‌شناس در جمع حامیان پزشکیان : با پزشکیان دنبال قهرمان نباشید/ شخصیت او برخلاف دیگر نامزدها تن کسی را نمی‌لرزاند

به گزارش تدبیرشرق، دکتر هادی حق شناس از فعالان ارشد ستاد مرکزی دکتر پزشکیان و نماینده اسبق انزلی از مردم خواست از فرصت تغییر شرایط استفاده کنند.
هادی حق‌شناس در جمع فعالان ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در رشت با اشاره به فرصت‌های تاریخی از دست رفته گذشته گفت: ما در برنگاه‌های مختلف می‌توانستیم شرایط را تغییر دهیم و این کار انجام نشد. به طور مثال سال ۸۴ اگر به جای سه کاندیدا روی یک نفر مثل آقای هاشمی اجماع می‌شد شاهد هشت سال دولت بعدی نبودیم.

وی افزود:اکنون باید خوشحال باشیم که یک کاندیدا داریم. نکته مهم این است که اگر هر آدم منصفی که این پنج مناظره را دیده باشد نیاز به تفسیر ندارد و می‌تواند تفاوت را احساس کند.

نماینده اسبق انزلی در ادامه خاطرنشان کرد: دو نکته مهم مناظرات اخیر دارد. یکی این‌که که متوجه شویم بانی وضع موجود چه کسانی هستند و دوم این‌که چه کسانی وعده‌های کاذب مثل نصف کردن قیمت بنزین و یا زمین رایگان می‌دهند.

حق‌شناس با اشاره به سخنان پورمحمدی در مناظرات گفت: در این مناظرات آقای پورمحمدی را داشتیم که زمان نمایندگی من وزیر کشور بود و نسبت به بقیه ریشه اصول‌گرایی دارد و مربوط به چند سال گذشته هم نیست. دو سه نکته ایشان گفتند که جا دارد گریه کنیم که چرا میلیون‌ها جوان ایرانی کشور را ترک کنند. چرا شصت درصد کسانی که شغل دارند زیر خط فقر هستند. چرا باید به چین نفت تخفیفی بدهیم.

وی در ادامه گفت: آقای پورمحمدی ماجرای اف ای تی اف را هم بازگو کرد آقایان گفتند اگر ما باشیم مشکلی با آن ندارد، ولی اگر آقای روحانی باشد باید مخالفت کنیم. سوالاتی که آقای پورمحمدی مطرح کرد نشان داد که چه کسی هزینه این خسارت‌ها را می‌دهد. فردی که این‌ها را گفته که قبل از وزارت کشور معاون وزارت اطلاعات بود. این را کاندید اصولگرا گفته است.

وی در مورد وعده‌های نامزدهای انتخابات گفت:رئیس مجلس می‌گوید حقوق را متناسب با تورم تغییر می‌دهیم. مجلس وظیفه‌اش ریل گذاری و تصویب بودجه است. مجلسی که می‌تواند منابع و مصارف را زیاد کند چرا این کار را نکرد. حتما باید رئیس جمهور شوید!؟

این اقتصاددان در ادامه گفت:مگر این عزیزان همین حالا در کابینه نیستند!؟ چرا این پیشنهادات جذاب را به خود آقای رییسی ندادید که حالا درباره بیمه رایگان و خط اعتباری یک میلیاردی صحبت می‌کنید.

حق‌شناس با انتقاد از چهار نامزد رقیب پزشکیان گفت:آن‌چه درد دارد همه می‌گویند دور از قدرت و تقوا و خدمت به مردم هستند و مسئولیت برای آن‌ها مهم نیست. ولی پیشنهادات نشان می‌دهد که قدرت خیلی برای آن‌‌ها مهم است!

حق‌شناس در ادامه افزود: می‌گویند دهه نود دهه از دست رفته است. دهه نود یعنی سال ۹۱ رشد اقتصادی منفی که تا سال ۹۲ ادامه داشت که باید پرسید مربوط به کدام دولت بود. دولت یازدهم یک موتور سوخته را تحویل گرفت. رشد اقتصادی از نیمه دوم سال ۹۲ تا پایان سال ۹۶ بیش از چهار درصد بود که از این سه سال سه دولت سیزدهم بیشتر بود. رشد منفی سال ۹۷ با تحریم‌های دوباره آغاز شد و بعد هم کرونا مزید بر علت شد.

استاندار اسبق گلستان در مورد نامزد اصلاحات نیز گفت: در مورد پزشکیان جمله آقای خاتمی را تکرار می‌کنم که دنبال قهرمان نباشید. تیپ و شخصیت وی برخلاف بقیه تن کسی را نمی‌لرزاند.

حق‌شناس در انتها گفت: ما همه از حادثه شهادت آقای رییسی ناراحت شدیم و ایشان زحمات خودشان را کشیدند، اما فرصتی نصیب مردم شده که بخشی از ضرر و زیان‌ها جبران شود..

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا