آخرین خبرهاسیاسیملی

نماینده ادوار لاهیجان و سیاهکل در مجلس: ویژگی بارز دکتر پزشکیان مدیریت اجرایی اوست

ابوذر ندیمی گفت: خواهش من از مردم عزیز گیلان این است که در انتخابات حضوری پر شور و گسترده داشته باشند.

نماینده ادوار لاهیجان و سیاهکل در مجلس: ویژگی بارز دکتر پزشکیان مدیریت اجرایی اوست

به گزارش تدبیرشرق، ابوذر ندیمی در گفتگویی در رشت با موضوع انتخابات گفت: انتخابات حق مردم است و عدم مشارکت به خود مردم ضربه می زند چرا که افراد زیادی هستند که دوست ندارند مردم در صحنه باشند یا مخالف فکری داشته باشند.

نماینده ادوار لاهیجان و سیاهکل در مجلس افزود: هرچه حضور مردم در انتخابات پررنگ تر باشد به نفع خود مردم و انتخابات است زیرا با حضور گسترده می توان نتیجه انتخابات و آینده مردم را بهم گره زد.

وی افزود: به لحاظ اینکه بنده هم در حوزه اجرایی و هم پارلمان بوده ام و هم در انتخابات مختلف نیز حضور داشتم و اگر در دوره اخیر تایید صلاحیت می شدم حتما رای خوبی می آوردم.

ندیمی بیان داشت: انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با چند انگاره روبروست، نخست اینکه یکی دو نفر از نامزدها پوششی هستند و اصلا نیامده اند که رای بیاورند.

ایلنا نوشت؛ معاون اسبق وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: رقابت بین آقایان قالیباف، پزشکیان و جلیلی است و آقای جلیلی به تداوم موضع موجود بها می دهد این درحالی است که نزدیک به ششصد چالش روبروی مردم قرار دارد، چالش هایی که عدم تراز ها نامیده می شود.

ندیمی تصریح کرد: انتخابات با چالشهای فراوانی همراه است و مردم هنوز آنطور که باید برای حضور گسترده استقبال نشان نداده اند و این امید وجود دارد که نزدیک به چهل درصد یا بیشتر مشارکت داشته باشند.

ندیمی افزود: در هر صورت این انتخابات برای مردم بسیار تعیین کننده است چراکه در آنطرف قضیه با پدیده ی ناجوانمردی بنام ترامپ مواجه هستیم که حضورش برای ایران ممکن است مسائل و مشکلات را بیشتر کند، زیرا اساساً ترامپ استاندارد های یک رییس جمهور را ندارد.

وی اظهار داشت: اصولگرایان تلاش می کنند قالیباف را به قوه مقننه برگردانند و آقای جلیلی را انتخاب کنند که ازاین رو انتخابات بین این سه نفر است و احتمال اینکه آقای پزشکیان بتواند در مرحله اول برنده شود و به تناسب حضور مردم ،به مرحله دوم برسد وجود دارد.

ندیمی افزود: آقای پزشکیان چند ویژگی بارز دارد که از نظر اجرایی هم وزیر بوده و هم مدیر بوده است و از نظر شخصیت خانوادگی هم درمیان کردها وهم ترک ها جایگاه بخصوصی دارد.

وی با بیان اینکه پزشکیان از نظر پارلمانی هم چند دوره نماینده مجلس بوده است و تجارب خوبی دارد افزود: از نظر تایید هم رهبری به نوعی حمایت ضمنی از او داشتند.

ندیمی تصریح کرد:در هرحال آقای پزشکیان از نظر شخصیتی اهل انقلاب، جهاد و مبارزه بوده و در جنگ هم حضور داشته است.

وی بیان داشت: از نظر رویه باتوجه به اینکه در انتخابات اخیر دو گروه با شعار تغییر و تداوم وضع موجود حضور دارند، دکتر پزشکیان تمایل به تغییر دارد.

ندیمی افزود: بنظرم وی باتوجه به جایگاهی که درمیان آذری زبانها ،کردها ،اهل سنت ،انقلابی ها و اهالی اصلاح و جریانات رو به آینده دارد می تواند رییس جمهور آینده کشور باشد.

وی اظهار داشت: مردم توقع دارند رییس جمهور با آنها صادق باشد و رویکرد حزبی نداشته باشد، بلکه محور حرکت همانی باشد که تحت عنوان قانون و عدالت بوده که بنده در مجلس ششم هم مطرح کردم که اساس مسائل مردم، اسلام، نظام، رهبر، امام و انقلاب است که باید به آنها توجه شود.

ندیمی با بیان اینکه مردم گیلان فهیم، روشنفکر و باسواد هستند و ما افتخار می کنیم که گیلانی هستیم افزود: دوازده سال هم نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درخدمت مردم گیلان بودم و خواهش من از مردم عزیز گیلان این است که به گونه ای رفتار کنند که درخور نامشان است و در انتخابات حضوری پر شور و گسترده داشته باشند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا