آخرین خبرهااستان ها

فرماندار اسبق بندرانزلی: پزشکیان می‌تواند اعتماد از دست رفته مردم را برگرداند

فرماندار اسبق بندرانزلی گفت: جوانان عزیزمان سرخورده، ناامید و نگران به آینده خود با شک و تردید نگاه می‌کنند. به عنوان عضو کوچکی از این جامعه امروز برای برون رفت از این چالش‌های ملی و بین المللی هیچ راهی به جز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شناسم.

اسماعیل عبدالهی فرماندار اسبق بندرانزلی: پزشکیان می‌تواند اعتماد از دست رفته مردم را برگرداند

به گزارش تدبیرشرق، اسماعیل عبدالهی، فرماندار پیشین شهرستان‌های چابهار، مهاباد، تالش، رودبار و بندرانزلی در گفتگویی به تشریح وضعیت چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و لزوم رای به مسعود پزشکیان پرداخت.

عبدالهی گفت: همه‌ی ما و مردم به خوبی می‌دانیم که در بزنگاه حساس تاریخی قرار داریم. مردم عزیزمان روزگار خوبی را سپری نمی‌کنند. شرایط اقتصادی غاطبه اقشار مختلف مردم، به خصوص کارگران و کشاورزان عزیز به ویژه فرودستان روزگار سختی را پشت سر می‌گذارند.

فرماندار اسبق بندرانزلی افزود: جوانان عزیزمان سرخورده، ناامید و نگران به آینده خود با شک و تردید نگاه می‌کنند. به عنوان عضو کوچکی از این جامعه امروز برای برون رفت از این چالش‌های ملی و بین المللی هیچ راهی به جز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شناسم.

طی گزارش گیل خبر؛ فرماندار اسبق تالش، پزشکیان را شخصیت علمی و اجرایی دانست و گفت: با شناختی که نه با گفتار بلکه با رفتاری که از آقای دکتر پزشکیان سراغ دارم و با احترام به همه نامزدهای محترم ریاست جمهوری، ایشان را به عنوان یک شخصیت علمی و اجرایی با ویژگی‌های منحصر به فرد در قامت ریاست جمهور باور دارم، چون می‌دانم که به فضل الهی ایشان می‎تواند امید را به جامعه برگرداند و قادر است چالش‌های ملی و بین المللی را بهبود بخشد و با صداقت و راست گویی همراه با عمل، اعتماد از دست رفته مردم را برگرداند.

فرماندار اسبق مهاباد گفت: به خوبی به خاطر دارم زمانی که در دولت آقای خاتمی، فرماندار شهرستان مهاباد بودم، دکتر پزشکیان که وزیر بهداشت و درمان وقت و زاده مهاباد بودند، با چه شدت و حساسیت بالایی نسبت به بررسی و حل مشکلات شهروندان، دقت و تلاش داشتند.

وی افزود: نیک می‌دانم و به خاطر دارم که ایشان بر پیوند میان ترک و کرد و همه اقوام ایران اهمیت ویژه‌ای قائل بوده و هستند و نگاه عمیق و همه‌جانبه ایشان، الگویی برای تمام مدیران و مسئولان است.

عبدالهی در پایان تاکید کرد: امیدوارم مردم عزیزمان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با درک همه جانبه از واقعیت‌های موجود جامعه با مشارکت گسترده در انتخابات پیش‌رو یک رخداد بزرگی را رقم بزند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا