آخرین خبرهااستان هااسلایدرفوری

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در گیلان: چه انصافی بالاتر از پرداختن به عدالت و چه عدالتی بالاتر از بها دادن به آزادی

در دولت پزشکیان درد و رنج چایکاران به پای چای دبش ذبح نخواهد شد

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در گیلان: چه انصافی بالاتر از پرداختن به عدالت و چه عدالتی بالاتر از بها دادن به آزادی/

به گزارش اختصاصی تدبیرشرق، در حالی که هنوز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در استان‌ گیلان آغاز نشده‌است، ستاد انتخاباتی “دکتر مسعود پزشکیان” با حضور گسترده مردم فعالیت خود را آغاز کرد.

مهندس «عبدالرضا ابراهیمی» رئیس ستاد مرکزی استان گیلان، در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به زمان کوتاه تبلیغات، به سرعت تیم ستادی تشکیل شد و فعالیت تبلیغاتی را آغاز کردیم. تا این لحظه ارکان ستادی سیزده شهرستان مشخص شده‌اند.

وی با اشاره به شعار طلایی پزشکیان در انتخابات، افزود: شعار اصلی دکتر پزشکیان انصاف و عدالت است؛ چه انصافی بهتر از پرداختن به عدالت و چه عدالتی بالاتر از پرداختن به آزادی است؟! این کلمات کوتاه سرشار از معنی هستند.

ابراهیمی ادامه داد: امروز نمی‌خواهم از غم‌ها و مشکلات این ملت سخن بگویم، که حالا باید از قوت و قدرت این ملت گفت! مردم ما در پی سالهای متمادی، همچنان تلاش می‌کنند تا مسیر آزادی و آبادی را طی کنند و مشکلات خللی در انگیزه آن‌ها ایجاد نکرده است. بنابراین بهتر است تا از نگاه قدرت ملت ایران درمورد این انتخابات صحبت کنیم.

رییس ستاد مرکزی پزشکیان با اشاره به ناتوانی مدیران میانی دولت توضیح داد: امروز موتور محرکه دولت و کسانی که کارها را انجام میدهند در بدترین شرایط موجود قرار دارند و متاسفانه افرادی که بر آنها حکمرانی میکنند، فضای اداری کشور را نمی‌شناسند؛ این موضوع باعث بی انگیزگی کارکنان شده است.

عبدالرضا ابراهیمی در نهایت با دعوت از آحاد مردم برای حمایت از شخص دکتر پزشکیان گفت: فسادهایی مانند چای دبش، کمر کشاورزان گیلانی را شکسته و توزیع ناعادلانه رانت‌ آنها را دلسرد کرده است. دولت دکتر پزشکیان اجازه نخواهد داد تا زحمات مردم این‌گونه هدر برود. در دولت پزشکیان درد و رنج چایکاران به پای چای دبش ذبح نخواهد شد

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا