آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

فریبا: با خیال راحت به جام جهانی صعود میکنیم

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: چون تعداد تیم‌های زیادی از آسیا به جام جهانی راه پیدا می‌کنند خیلی راحت و بدون مشکل به جام جهانی می‌رویم.

فریبا: با خیال راحت به جام جهانی صعود میکنیم

به گزارش تدبیرشرق، بهتاش فریبا در گفت وگویی، در ارزیابی از عملکرد تیم ایران برابر ازبکستان در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: در این بازی تغییراتی در ارنج داشتیم. طبیعی بود که خیلی از جوانان استفاده نشود و از افراد باتجربه بهره بگیرند. این بازی به دو نیمه تقسیم شده بود که در نیمه اول کارهای تاکتیکی مورد تایید کادر فنی انجام نشد. در نیمه دوم روند بازی بهتر شد و خیلی شرایط گلزنی داشتیم که بدشانسی آوردیم و اگر در ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم به گل دست پیدا می‌کردیم.

وی گفت: در نیمه دوم چند موقعیت گل داشتیم که با فاصله کم از کنار دروازه عبور کرد. یک امتیاز برای ازبکستان خوب بود. این تیم چند سال است که فوتبالش تغییر کرده و در کشورهای مختلف از جمله ایران لژیونر دارد. صالح حردانی به اعتقاد من یکی از بهترین بازیکنان دیدار ایران و ازبکستان بود. اگر از وجود محبی، قایدی و عزت‌اللهی برخوردار بودیم شرایط فرق می‌کرد و قدرت هجوم و نفوذ تیم بیشتر می‌شد.

ایسنا نوشت؛ بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در ارزیابی از عملکرد تیم ازبکستان خاطرنشان کرد: ازبکستان نسبت به ایران موقعیت زیادی نداشت و موقعیت‌های ما به خصوص در نیمه دوم خیلی زیاد بود و باید ازبکستان را در ایران می‌بردیم که متاسفانه بدشانسی آوردیم و نتیجه با تساوی به پایان رسید. البته ازبکستان تیم گردن کلفتی است و کارهای تاکتیکی و مهارت فردی آن بالاست. در جام ملت‌ها این تیم نشان داد که چقدر پیشرفت و رشد داشته است.

فریبا در پاسخ به این پرسش که آیا ایران در این بازی ضعف داشت؟ تصریح کرد: در این بازی بازیکنان در حد خود ظاهر شدند و ضعفی وجود نداشت. اگر در ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردیم شرایط گلزنی داشتیم.

وی ادامه داد: ازبکستان با سه دفاع بازی می‌کرد در حالی که ما با یک مهاجم بازی را پیش می‌بردیم و این کار را برای ایران سخت کرده بود. به هر صورت همین که به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کردیم تاثیر زیادی در ارتقای روحیه بازیکنان داشت.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در پایان در پاسخ به این سوال که شانس ایران را برای صعود به جام جهانی چگونه می‌بینید؟ گفت: امسال تعداد تیم‌هایی که به جام جهانی راه پیدا می‌کنند زیاد است و راحت می توانیم به جام جهانی برویم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا