آخرین خبرهاسیاسیملی

باهنر حمایت خود را از قالیباف اعلام کرد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، از محمدباقر قالیباف اعلام حمایت کرد.

 باهنر حمایت خود را از قالیباف اعلام کرد

به گزارش تدبیرشرق، محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، از محمدباقر قالیباف اعلام حمایت کرد.

در همین زمینه «علیرضا خجسته‌پور» گفت: روز چهارشنبه در نشست مشترک شورای مرکزی و دبیران استانی جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد. دبیرکل و دبیران استانی در این نشست نظرات خود را اعلام کرده و فضای حاکم بر استان خود را توضیح دادند. همچنین درباره نامزدهای حاضر در انتخابات ریاست چهاردهم بحث و بررسی انجام گرفت.

مهر نوشت؛ قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین اضافه کرد: در نهایت با جمع‌بندی و رأی‌گیری صورت گرفته، قرار شد جامعه اسلامی مهندسین، محمدباقر قالیباف را مورد حمایت خود قرار دهد، در این راستا ستاد انتخاباتی مستقلی را هم تشکیل خواهیم داد.

وی همچنین در ادامه از انتشار بیانیه این تشکل سیاسی در حمایت از قالیباف خبر داد و افزود: ستاد انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین تشکیل خواهد شد. به موازات آن نیز ۳۱ ستاد استانی جامعه اسلامی فعال خواهد شد.

خجسته‌پور بر اهمیت افزایش مشارکت مردم در انتخابات طبق بیانات مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: جامعه اسلامی مهندسین تلاش خواهد کرد تا محمد باقر قالیباف به عنوان نامزد مورد حمایت آرای مردم را جلب کند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا