آخرین خبرهااسلایدرسیاسیملی

وزیر کشور: طرح نور از بزرگترین افتخارات فراجا است

وزیر کشور با بیان اینکه فراجا سازمانی انتظامی و امنیتی و در عین حال سازمانی فرهنگی، اجتماعی و مردمی است، گفت: مجموعه انتظامی کشور حافظ ارزش‌ها و حامی گسترش فضائل اخلاقی در کشور است.

وزیر کشور: طرح نور از بزرگترین افتخارات فراجا است
به گزارش تدبیرشرق، احمد وحیدی در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و روسای فراجا که در ستاد فراجا برگزار شد، اظهارکرد: حادثه تلخ و سخت هجران جمعی از نخبگان و برجستگان کشورمان به ویژه رئیس جمهور محبوب و مردمی که جان خود را در راه خدمت به مردم هدیه کردند برای همه مردم بسیار و سخت و دردناک بود. از دست دادن چنین شخصیتی بار سنگینی را برای کشور همراه داشت. در هر محلی که پس از شهادت این عزیز مراجعه می کنم لیست خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط ایشان مشاهده می‌شود که کشور را در این مدت کوتاه مسئولیت در مسیر رشد و پیشرفت قرار داده بود.
وزیر کشور ادامه داد: شخص رئیس جمهور شهید در این مدت کوتاه مسئولیت خود از بخش های مختلف مجموعه انتظامی بازدید کرده بود و از نزدیک با ماموریت‌های این سازمان آشنایی کامل داشت.
ایسنا نوشت؛ وی با بیان اینکه دشمنان از مدت ها پیش به دنبال القای جدایی میان مسئولان و مردم بودند، گفت: همگی مشاهده کردیم که در تشییع این شهدای بزرگوار همبستگی با نظام و رهبری و مسئولان مشخص شد. این حضور مردم برای فراجا به عنوان عنصر تامین کننده امنیت و نظم بخشی بسیار حائز اهمیت بوده و جا دارد از اقدامات همکاران خود در مجموعه فراجا تشکر داشته باشم.
وحیدی با بیان اینکه فراجا نهادی انقلابی و در بطن مردم است اظهارکرد: این نیروی خدوم امروز مورد اعتماد مردم و در تبیین بسیاری از مسائل حضوری پر رنگ دارد که به سهم خودم از این اقدامات انجام شده تشکر می‌کنم. امروز فراجا به نوعی عادت به انجام اقدامات بزرگ دارد و این امر برای فراجا یک دستاورد محسوب می‌شود و در بسیاری از ماموریت‌ها این آزمون بزرگ را به درستی پشت سر گذاشته است.

مجموعه انتظامی کشور حافظ ارزش‌ها و حامی گسترش فضائل اخلاقی در کشور است.

وزیر کشور با بیان اینکه فراجا سازمانی انتظامی و امنیتی و در عین حال سازمانی فرهنگی، اجتماعی و مردمی است، گفت: در انتخابات پیش رو که به نوعی مردم سالاری دینی است فراجا وظیفه تامین امنیت را بر عهده دارد و امیدواریم همانند انتخابات قبلی که با مدیریت و تلاش شبانه روزی عزیزان در این مجموعه به خوبی پشت سر گذاشتیم شاهد برگزاری با شکوه و در امنیت باشیم.

جامعه امن با داشتن حاکمیت فضائل اخلاقی در کنار اعمال قانون و انضباط اجتماعی میسر خواهد شد

وحیدی در ادامه به اجرای طرح نور توسط فرماندهی انتظامی کشور اشاره کرد و گفت: این طرح بر همین مبنا و در راستای قانون مداری و آرامش مردم و رعایت هنجارها اجرا می‌شود.
وی افزود: هنگامی که جامعه‌ای امن و مردم در آرامش باشند از خانواده‌ها صیانت و ارزش‌های معنوی و انقلابی در بین مردم نهادینه خواهد شد و اینها همه با هویت ایرانی اسلامی و انقلابی محقق می شود.
وزیر کشور ادامه داد: برخی سئوال می کنند که چرا فراجا به این موضوع ورود کرده که باید اعلام کنم این اقدامات فراجا در راستای اجرای قانون و صیانت از خانواده دین و آرمان های انقلاب محسوب می‌شود و در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان و روسای فراجا نوعی می‌توان گفت طرح نور از بزرگترین افتخارات فراجا است.
وی در پایان به دیگر ماموریت های فراجا و لزوم استمرار آنها اشاره کرد و گفت: برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات و خودروهای شوتی قاچاق کالا و مواد مخدر از دیگر مواردی است که فرماندهی انتظامی باید مقتدرانه با آنها برخورد کند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا