آخرین خبرهااسلایدرتیتر اولخبر داغسیاسیفوریملی

صحبت های وحید حقانیان پس از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

صحبت های وحید حقانیان پس از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

به گزارش تدبیرشرق، وحید حقانیان پس از ثبت نام در وزارت کشور افزود: دشمنان ایران و نفوذی‌ها را در لباس‌های مختلف می‌شناسم و می‌دانم که آنان نه فقط به نابودی جمهوری اسلامی ایران که به نابودی ملت و سرزمین ایران طمع دارند. در شرایط فعلی کشور، نیازمند به کارگیری قدرتمندان، مدیریت، اقتصاد، سیاست، علم، فرهنگ و اهمیت ویژه به دو بازوی اصلی نظام، یعنی مردم و کاربلدان جامعه، با هر نوع تفکر، سلیقه و نگرش هستیم. ایران عزیز، متفکران و اندیشمندان بزرگی را در خود جای داده، که در علوم مختلف مجتهد مسلم هستند.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: مجتهدینی در علوم روز دنیا، همچون صنعت، تجارت، اقتصاد، مدیریت، روابط بین‌الملل، هوا و فضا، سیاست، فرهنگ، هنر، جامعه‌شناسی، روانشناسی، پزشکی، ارتباطات، فقه به‌روز شده، علوم نوین و دیگر علومی از این دست؛ هنر مدیریت کار را به کاردان سپردن و سپس هماهنگی و نظارت است.

حقانیان با تاکید بر اینکه افراد کاربلد، باید در راس امور تخصصی، در دستگاه‌های گوناگون کشور قرار گیرند و با تخصص و کاردانی آنان امور کشور پیش برود، اظهار کرد: رئیس‌جمهور باید مدیر هنرمندی باشد که از هنر مدیریت، در راه بکارگیری متخصصان و متفکران هر رشته‌ای، به خوبی بهره ببرد.

وی گفت: اگر همه مردم در اداره کشور نقش واقعی خود را پیدا کنند، می‌توان مطمئن بود که کشورداری به معنای واقعی خود شکل خواهد گرفت. جوانان امروز ایران، همچون جوانان سایر نقاط جهان با چالش‌ها و دغدغه های خاص خود روبرو هستند، مرتفع نمودن این دغدغه‌ها موجب ایجاد روحیه نشاط و خودباوری و امید به آینده، در آنان می‌شود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، افزود: اگر نسل جوان نتوانند نتایج تلاشهای مدیران کشور را در زندگی و امور روزمره‌شان حس کنند، نمی‌توانند با کشور، انقلاب و آرمانهای ملی و مذهبی پیوند خود را مستحکم کنند و آنگاه شاهد مهاجرت ژن‌های برتر از کشور عزیزمان خواهیم بود.

حقانیان با بیان اینکه نقش اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بانوان جامعه ایران، ارتقا یافته و بیش از این ارتقا خواهد یافت، اظهار کرد: بانوان نیمی از بدنه اجتماعی جامعه را تشکیل می‌دهند و تاثیرگذاری آنان خارج از تصور عده‌ای است. حفظ حرمت و جایگاه بانوان و شناخت حقوق، نیازها و خواسته‌های آنان، یکی دیگر از مهمترین مسائل است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید همواره با مردم، در کنار مردم و جزئی از مردم باشند. با وجود تلاشهای فراوانی که در دولت‌های گذشته صورت گرفته است، کشور هنوز با مشکلات و موانع جدی روبروست که با استفاده از تمام توان آحاد جامعه قابل حل بوده و تلاش جدی اثرگذار و واقعی برای رفع کامل تحریم‌ها و پیوستن به سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و ایجاد سازوکار ارتباطات گسترده با کلیه کشورهای جهان، راهگشای مسائل کشور خواهد بود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: عشق ما، سرزمین و مردم سرزمین‌مان است. رفاه، آسایش، امنیت، توسعه، شادی و شادابی، عزت و تکریم فرد، فرد ملت عزیزمان، حداقل خواسته هر ایرانی وطن‌دوست است که می‌توان با مدیریت صحیح به آنان دست یافت. باید گره‌ها باز شود، باید با تمام توان، شکاف‌های اجتماعی و طبقاتی ایجادشده را پر کنیم.

وی گفت: مهم، کشور عزیزمان ایران و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است که در اصول قانون اساسی آن تبلور یافته است. شکاف‌های اجتماعی خواست مسئولان کلان کشور و مردم نیست، ریشه را در جای دیگر باید جست‌وجو کرد.

حقانیان یادآور شد: ایران، سرزمینی غنی است که با مدیریت اصولی و استفاده از تجربیات گذشته، می‌تواند کشوری شاخص در جهان باشد. یاد شهدای عزیز، خصوصاً شهدای جنگ تحمیلی، حضرت امام (ره)، شهدای هفتم تیر، شهید عزیز قاسم سلیمانی و آیت‌الله رئیسی و همراهان و شهدای جان‌برکف، در راه استقلال، آزادی، تمامیت ارضی و سربلندی ایران زمین، در طول تاریخ کشورمان را گرامی می‌داریم. سلامتی و طول عمر رهبر عزیزمان و سربلندی و عزت ملت صبور ایران را از خداوند حکیم و مهربان خواستارم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا