آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اولخبر داغفوری

چه کسی رییس ستاد لاریجانی در گیلان می شود؟

چه کسی رییس ستاد لاریجانی در گیلان می شود؟

به گزارش تدبیرشرق، پس از ثبت‌نام علی لاریجانی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و احتمال تایید صلاحیت در این دوره از انتخابات از هم اکنون گمانه‌زنی های بسیار زیادی برای ریاست ستاد دکتر لاریجانی در مرکز و استانها به راه افتاده است.

با توجه به موجی که طی روزهای اخیر برای ثبت نام این چهره مطرح جمهوری اسلامی راه افتاده است، انتخاب ارکان ستاد در کشور و استانها کار ساده ای نیست و چهره‌های مطرح بسیار زیادی از هم اکنون اعلام آمادگی کرده‌اند تا در پیروزی دولت احتمالی مشاور رهبر جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشته باشند.

در استان گیلان از جمله چهره‌های مطرحی که در ماه‌های گذشته مسئولیت امور انتخاباتی علی لاریجانی را به عهده داشت؛ به دکتر نجفی استاندار دولت اول روحانی در گیلان میتوان اشاره کرد. غلامعلی جعفرزاده نماینده ادوار مجلس در گیلان که ریاست سازمان نقشه برداری کشور را نیز در کارنامه خود دارد از دیگر گزینه هاییست که میتوان از آن نام برد.

ابوذر ندیمی از چهره‌های قدیمی حامی لاریجانی و نماینده ادوار مجلس نیز می‌تواند ریاست ستاد گیلان را به عهده بگیرد و مهرداد لاهوتی که در انتخابات این دوره مجلس نیز مورد حمایت علی لاریجانی قرار گرفته بود؛ از دیگر گزینه های مطرح ریاست ستاد رییس سابق مجلس ایران می باشد.

از بین چهره های سیاسی اصلاح‌طلب نیز علیرضا سحرخیز که در انتخابات ۱۴۰۰ رییس ستاد همتی در گیلان بود و در بین سیاسیون دو‌جناح چهره شناخته شده ای به شمار می‌رود نیز مطرح شده است که باید دید طی روزهای آینده و تایید صلاحیت کاندیداها سکان هدایت ستاد گیلان به کدام چهره مطرح سیاسی در گیلان می رسد. البته در این بین از نام کاظم دلخوش هم نمیتوان به سادگی گذشت که در بین گزینه‌ها می تواند در بین حامیان ستادی دکتر لاریجانی در گیلان باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا