آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اولفوری

سیاهکارزاده اوضاع سیاه را سفید نمایی میکند

منطقه کساد انزلی

سیاهکارزاده اوضاع سیاه را سفید نمایی میکند

به گزارش تدبیرشرق، چند ماهی از انتصاب محمدجواد سیاهکارزاده به مقام رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد می‌گذرد.

سیاهکارزاده دانش آموخته مقطع دکترای مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه محبوب دولت وقت و عضو هیات‌مدیره شرکت تأمین سرمایه دماوند است.

وی با اصالتی اهوازی عضو هیات مدیره یا مدیرعامل ۴۶ شرکت است، که ۱۶ تای آن غیر فعال و ۳۰ شرکت دیگر فعال می‌باشند.

طبق اصل ۱۴۱ قانون اساسی رئیس‌جمهور، معاونان رئیس‌جمهور، وزیران و کارمندان دولت نمی‌توانند بیش از یک شغل دولتی داشته باشند و داشتن هر نوع شغل دیگر در موسساتی که تمام یا قسمتی از سرمایه آن متعلق به دولت یا موسسات عمومی است و نمایندگی مجلس شورای اسلامی و وکالت دادگستری و مشاوره حقوقی و نیز ریاست و مدیریت عامل یا عضویت در هیئت مدیره انواع مختلف شرکت‌های خصوصی، جز شرکت های تعاونی ادارات و موسسات برای آنان ممنوع است.

حال که آقای مدیرعامل توانسته با هر لطایف الحیلی به آن سمت یاد شده برسد‌ بی آنکه اصل ۱۴۱ قانون اساسی زیر سوال رود، با عملکرد غیر قابل دفاع خود توانسته منطقه آزاد را کساد و اقتصاد منطقه را مشعشع فرماید.

اکثریت کسبه منطقه آزاد انزلی، متفق القول بر این باورند که پس از حضور سیاهکارزاده بخاطر اتخاذ تصمیمات اشتباه، منطقه آزاد از آن شور و هیجان همیشگی افتاده و دیگر مانند گذشته اقبال چندانی چه از سمت مسافرین و چه بومیان از آن‌جا برای خرید انجام نمی شود.
البته دور از انصاف است که تمام تقصیر کم رونقی منطقه آزاد را به پای مدیرعامل نوشت، که عوامل دیگری هم به نسبت اثر گذارند که نباید تصمیمات مدیران قبلی را هم نادیده گرفت و سیاست های کلانی که از سوی مناطق آزاد کشور اعلام می‌شود.

اما هنگامی پای صحبت های آقای دکتر بنشینید از منطقه آزاد دیگری صحبت به میان می‌آورند که تمام کسبه راضی و خواهان توسعه کسب و کار خویش می‌باشند. لازم به ذکر است شرکت های صادرات و واردات هم، حال و روز بهتری نسبت به کسبه ندارند و شرایط را شرایط ایده‌آل تجارت نمی‌دانند.

شهرک صنعتی شماره ۳ منطقه آزاد که کلنگ آن در مهر ماه هزار و چهارصد با حضور سردار سعید محمد بر زمین خورده  قرار بر این بود در فاز نخست، در یک بازه زمانی هجده ماهه آماده گردد و جناب سیاهکارزاده قول بهره‌برداری در اسرع وقت را داد اما پس از گذشت حدود دو سال بیشتر از موعد مقرر، هنوز آماده بهره‌برداری نشده است. ناگفته نماند نامبرده آذرماه هزار و چهارصد و دو سکان هدایت منطقه آزاد را در دست گرفته است.

این رسانه آمادگی دارد هر گونه پاسخ به نقد منتشر شده را در اختیار مخاطبین عزیز قرار دهد تا عملکرد مدیریتی ریاست منطقه آزاد برای مردم گیلان بیش از پیش شفاف شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا