آخرین خبرهااستان هااسلایدر

۶۴ درصد فوتی‌های تصادفات در گیلان مربوط به موتورسیکلت‌ها

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره افزایش ۲ درصدی ورود خودرو به گیلان در سال گذشته گفت: در سال سال گذشته ۱۷ میلیون خودرو وارد گیلان شدند که به نسبت سال ۱۴۰۱ با افزایش ۲ درصدی در ورود خودرو به گیلان مواجه بودیم.

پلیس راه گیلان: بیش از ۱۷ میلیون خودرو در سال ۱۴۰۲ به گیلان وارد شدند

به گزارش تدبیرشرق، سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان ظهر امروز در نشست نیروهای انتظامی پلیس راه و راهور استان با استاندار گیلان در سالن غدیر استانداری درباره تصادفات جاده ای و با اشاره افزایش ۲ درصدی ورود خودرو به گیلان در سال گذشته اظهار کرد: در سال سال گذشته ۱۷ میلیون خودرو وارد گیلان شدند که به نسبت سال ۱۴۰۱ با افزایش ۲ درصدی در ورود خودرو به گیلان مواجه بودیم.

وی از کاهش چشمگیر فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در گیلان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمار پزشک قانونی کشور، در سال گذشته ۴۶۵ نفر در جاده‌های گیلان جان خود را از دست دادند که به نسبت مشابه سال ۱۴۰۱ با کاهش ۱۶ نفری در این حوزه مواجه بودیم.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه بخش اعظمی از فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در گیلان را موتور سیکلت‌ها به خود اختصاص دادند، افزود: ۶۴ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای گیلان مربوط به رانندگان موتور سیکلت است که باید فکری عاجل در این خصوص اتخاد شود.

صفاری با اشاره به تخلف ۱۴ هزار و ۹۲ خودرو در گیلان در سال گذشته بیان کرد: همچنین در سال گذشته ۳۹ هزار خودرو توقیف و اعمال قانون شدند که این امر نشان می‌دهد نیروی انتظامی با متخلفین حوزه راه و رانندگی با فردی مماشات ندارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا