آخرین خبرهااستان هااسلایدرفوری

بیشترین زادوولد در شرق گیلان

پیشتازی شرق گیلان در زادوولد

به گفته مدیرکل ثبت‌احوال گیلان، بیشترین افزایش ولادت مربوط به شهرستان سیاهکل با 6/28 درصد نسبت به سال گذشته و بیشترین کاهش ولادت مربوط به شهرستان رضوانشهر با 4/40- درصد طی این مدت بوده است.

به گزارش تدبیرشرق، امیر حسن‌زاد مدیرکل ثبت‌احوال گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجلاس شهید انصاری استانداری با محوریت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد با اشاره به آخرین وقایع حیاتی در استان، اظهار کرد: در فروردین ۱۴۰۳ تعداد یک هزار و ۴۳۹ واقعه ولادت به ثبت رسیده که تغییرات ولادت ثبت‌شده در کشور برابر با منفی ۰/۸ درصد بوده درحالی‌که این مقدار در استان برابر منفی ۴/۹ بوده است.

وی با بیان اینکه نرخ ولادت در فروردین ۱۴۰۳ برابر با ۷/۶ در هزار است، افزود: در مدت مشابه سال قبل، نرخ ولادت ۴/۷ در هزار بوده است.

به گفته مدیرکل ثبت‌احوال گیلان، بیشترین افزایش ولادت مربوط به شهرستان سیاهکل با ۶/۲۸ درصد نسبت به سال گذشته و بیشترین کاهش ولادت مربوط به شهرستان رضوانشهر با منفی ۴/۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش بوده است.

حسن‌زاد با بیان اینکه دریازده‌ماهه ۱۴۰۲ تغییرات ازدواج ثبت‌شده در کشور برابر با منفی ۸/۷ درصد بوده، افزود: این مقدار در استان گیلان در مدت مشابه برابر منفی ۲/۹ بوده است.

وی با بیان اینکه نرخ ازدواج یازده‌ماهه ۱۴۰۲ در گیلان برابر ۷/۵ است، تصریح کرد: بیشترین افزایش ازدواج مربوط به شهرستان رودسر بوده که ۵/۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و در همین مدت بیشترین کاهش ازدواج مربوط به شهرستان لنگرود بوده که منفی ۴/۳۹ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

//فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا