آخرین خبرهااستان هااسلایدر

شهردار رشت: بازار رشت در خطر فاجعه‌ای بزرگتر از امامزاده ابراهیم؛ کپسول اطفا حریق در همه مغازه‌ها الزامی شد

شهردار رشت گفت: با توجه به بازنشستگی جمعی از نیروهای آتشنشان شهرداری رشت در تلاشیم تا مجوز جذب نیرو را از سازمان شهرداری ها و.. اخذ کنیم.

شهردار رشت
به گزارش تدبیرشرق، رحیم شوقی شهردار رشت با حضور در یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه با توجه به بازنشستگی نیروهای آتش نشانی در تلاشیم تا مجوز جذب نیرو را از سازمان شهرداری ها اخذ کنیم اظهار کرد: این مهم در دست بررسی است و این موضوع باید از طریق آزمون انجام شود.

اگر خدای ناکرده اتفاقی در بازار رشت رقم بخورد بسیار شدید تر از اتفاق تلخ امامزاده ابراهیم است

وی با بیان اینکه با توجه به اتفاقی که در امامزاده ابراهیم رقم خورد ، طی نشستی به مدیر عامل سازمان آتشنشانی تاکیدات لازم انجام شد افزود: اگر خدای ناکرده اتفاقی در بازار رشت رقم بخورد بسیار شدید تر از اتفاق تلخ امامزاده ابراهیم است و باید پیشگیری ها را انجام دهیم و به تمامی فروشگاه ها و کسبه تاکید کردیم که کپسول های اطفای حریق را در دسترس داشته باشند.
بازار بزرگ رشت
وی به بارندگی های اخیر در رشت اشاره کرد و‌ گفت: از ابتدای شروع بارندگی بنده به همراه کارگرنیا رئیس شورای شهر شهردار ی رشت در سطح شهر حضور داشتیم و متاسفانه به دلیل اینکه حجم بارندگی بسیار فراوان بود منهول هایی که حتی طی دو‌ماه اخیر لایروبی کرده بودیم دچار آبگرفتگی و سرریز  شده بودند.
شهردار رشت با اشاره به اینکه منهول های فاضلاب قدیمی ، یکی دیگر از مشکلاتی است که منجر به آبگرفتگی شده است افزود: این موضوع را نیز به مناطق شهرداری تاکید کردیم تا مجددا لایروبی کنیم و با توجه به اینکه خروجی برخی از سیستم روان آب‌های سطحی به آب های کانال در ارتباط است ، مشکل پس زدگی آب ایجاد شد.
شوقی به عدم فرهنگ سازی پیرامون زباله اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی ، شاهد هستیم که برخی در هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشته باشند زباله ها را در کوچه ها قرار می دهند و باید اعلام کنم که شهرداری پیرامون سراوان تمامی شرح وظایفش را انجام داده است.
وی با اشاره به طولانی شدن احداث میدان  در مسیر جاده رشت به تهران بیان کرد : کانالی که در این مسیر وجود داشت منجر شد که این پروژه به طول بیانجامد اما در حال حاضر در روند خوبی از اجرای پروژه قرار داریم  و تمثال سرداران شهید گرانقدر نیز به زودی در آن مسیر نصب و  همچنین درختان متعددی نیز در مسیر مربوطه کاشته شده است.
شوقی به تماس مدیر کل تربیت بدنی گیلان اشاره کرد و‌ گفت: متاسفانه حساب های شخص مالک داماش نیز مسدود شده است و مدیر کل ورزش گیلان طی تماس با بنده تقاضا داشت که مدیریت شهری رشت ،  برای چهار بازی باقی مانده  مبلغی را به حساب تیم  واریز کند  تا ان شاا انگیزه ای برای بازیکنان تیم فوتبال شود .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا