آخرین خبرهااستان هاتیتر اولخبر داغفوری

استعفا یا استیضاح شهردار لنگرود کمترین مطالبه شهروندان در مقابل فوت فاجعه بار پاکبان جوان

آیا شورای شهر بیدار می شود؟

استعفا یا استیضاح شهردار لنگرود کمترین مطالبه شهروندان در مقابل فوت فاجعه بار پاکبان جوان

به گزارش تدبیرشرق، هنوز اندک زمانی از انتقادات نسبت به عملکرد شهردار صادق پور توسط این رسانه نگذشته بود که یک حادثه فاجعه بار احساسات مردم لنگرود را جریحه‌دار کرد و بهت و حیرت در شهرداری و در شهر لنگرود حکم فرما شد.

پس از حادثه ناگواری که برای پاکبان خدوم لنگرودی مرحوم جعفر محجوب‌پور اتفاق افتاد، شاهد بی‌اعتنایی شورای شهر لنگرود و شهردار به این حادثه هستیم و همچنان مردم از خود می‌پرسند چرا شهردار تاکنون نه استعفا داده و نه گزارشی که علت اصلی حادثه را به مردم گزارش دهد.

شاید اگر شورای شهری روی کار بود که احساس مسئولیت نسبت به پرسنل داشت، سریعا دستور استیضاح در صحن شورا کلید می‌خورد یا حداقل شهردار پس از این واقعه تلخ استعفا می‌داد ولی دوستان شورا و شهردار گرامی به گذاشتن استوری تسلیت در صفحه رسمی شهرداری، بسنده کردند.

تدبیر شرق طی یادداشتی عملکرد شهردار لنگرود را زیر سوال برده و خواهان شفاف‌سازی عملکرد برای اصحاب رسانه و مردم شد که حتی این شهردار جوان به خود زحمت نداد پاسخ نقدها را بدهد و گزارش عملکردی که بتواند مردم را قانع کند در اختیار این رسانه قرار دهد.

اما هم‌اکنون عدم تسلط کافی بر امورات شهرداری و ضعف در نگه داشت شهر از صادق‌پور اظهر من الشمس است و فقط افکار عمومی با برکناری وی آرام خواهند شد.

شنیده ها حاکی از آن است که ماشین حمل زباله دچار نقص فنی بوده و موجب چنین حادثه ناگواری گردیده است.

کمترین خواسته مردم لنگرود حضور نهاد‌های بالادستی جهت بررسی موشکافانه این قضیه می‌باشند.

حال که نماینده‌ای توانمند و مسلط به امور شهرداری‌ها روی کار آمده توقع مردم این‌است که با حساسیت به این موضوع که روح شهروندان را آزرده خاطر کرده، ورود کند و با مشورت و همکاری نهادهای مربوطه تصمیمات درستی برای این شهر مهم در گیلان بگیرد.

هیات تحریریه تدبیرشرق ضمن تسیلت به خانواده متوفی، غفران و رحمت الهی برای آن عزیز سفرکرده خواهان است‌.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا