آخرین خبرها

حضور بیرانوندی درمحروم ترین بخش حوزه انتخابیه اش/ هم اندیشی در جهت حل مشکلات بخش شاهیوند

حضور بیرانوندی درمحروم ترین بخش حوزه انتخابیه اش/ هم اندیشی در جهت حل مشکلات بخش شاهیوند

استان‌ها > لرستان – ارتباط مستقیم نمایندگان مجلس با مردم را می توان یک از اقدام بسیار مثبت دانست، ارتباطی که مواردی همچون آشنایی دقیق با مشکلات و درد های مردم، شنیدن بدون واسطه راهکارهای پیشنهادی مردم برای حل مشکلات در هر منطقه، افزایش امید موکلین به نمایندگانشان و همچنین افزایش روحیه مطالبه گری در جامعه تنها بخشی از فواید آن است.

سامان دریکوند، خبرآنلاین لرستان، با توجه به این نکته دکتر محمد بیرانوندی از ابتدای دوران نمایندگیش سعی بر آن داشته تا به صورت مستمر در مناطق مختلف حوزه انتخابیه اش حضور داشته باشد به گونه ای که کوچکترین فرصت و تعطیلی مجلس را برای حضور در میان موکلینش به غنیمت شمرده است.
بخش شاهیوند با داشتن مردمانی که بیش از هرچیز به شجاعت معروف اند را می توان یکی از محروم ترین مناطق استان لرستان دانست، بخشی با بیش از شصت روستا که از توابع شهرستان دوره چگنی می باشد.
بخش شاهیوند در کنار مشکلات عمومی که در سرتاسر استان مشترک اند، دارای مشکلات عدیده زیر ساختی می باشد.
از جمله: نبود راه های ارتباطی مناسب، مشکل قطعی آب و برق روستاها، فرسوده بودن و غیر قابل بودن پل های ارتباطی، عدم آنتن دهی خطوط همراه و … .
روز پنجشنبه دکتر محمد بیرانوندی به همراه فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان دوره و چگنی و برخی مدیران استانی برای بررسی و چاره اندیشی مشکلات مردم در روستاهای مختلف این بخش حضور یافت.
در این سرکشی که با برگزاری جلسات متعددی در روستاهای این بخش با حضور مردم و مسئولین همراه بود تصمیمات مهمی برای حل مشکلات مردم گرفته شد از جمله:
1-بررسی مشکلات مخابراتی و آنتن دهی روستاهای بخش شاهیوند و اتخاذ راهکار مناسب برای حل این مشکل.
2-اختصاص 3 میلیارد ریال بودجه جهت مرمت و باز سازی پل های ارتباطی که در اثر سیل سال گذشته تخریب شده بودند.
3-انجام عملیات آسفالت 15 کیلومتر از راه های ارتباطی بخش شاهیوند.
4-بررسی مشکل آب شرب روستاهای بیژنوند و بن مزرعه و اتخاذ تصمیمات لازم برای بهره مندی مردم این روستاها از آب آشامیدنی بهداشتی.
دکتر بیرانوند که تا کنون به وعده انتخاباتی خود مبنی بر حضور مستمر در میان مردم عمل کرده است به مردم این بخش محروم قول مساعد داد تا اجرایی شدن این مصوبات پیگیری های لازم را انجام دهد.

46

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا