آخرین خبرهااستان هااسلایدر

در پنجمین نشست هیات نمایندگان اتاق گیلان، از وب‌سایت جدید اتاق بازرگانی گیلان رونمایی شد

در پنجمین نشست هیات نمایندگان اتاق گیلان، از وب‌سایت جدید اتاق گیلان رونمایی شد، این سایت با گوشی تلفن همراه سازگار است و همه خدمات اتاق گیلان در آن قابل دسترسی است.

به گزارش تدبیرشرق، قاسم رضائیان، رئیس اتاق بازرگانی گیلان طی توضیحاتی به دلایل به‌روزرسانی وب‌سایت جدید اتاق گیلان با توجه به نیاز اعضا و فعالان اقتصادی، اشاره کرد و با بیان اینکه اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات جهت بهره مندی عموم فعالان اقتصادی استان گیلان از خدمات اتاق بازرگانی از اهمیت بسزایی برای اتاق گیلان برخوردار است، گفت: بدین جهت سعی شده در قالب وب سایت جدید اتاق، رویدادهای مهم اقتصادی استان و ایران به نحوی شایسته تر با دو زبان فارسی و انگلیسی اطلاع رسانی گردد و تمامی تجار با لینک شدن به وب سایت جدید بتوانند محل درخواست ها و بازارهای هدف محصولات داخلی خود را به کشورهای هدف معرفی کنند.

وی اظهار داشت: رویکرد توانمندسازی بخش خصوصی، بر اصول اساسی اجتناب از اقتصاد رانتی، رقابتی کردن اقتصاد و منصفانه کردن حضور همه فعالان اقتصادی تأکید می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان با بیان اینکه این اتاق سعی دارد تا همواره در مسیر توسعه اقتصادی استان و در عمل به رسالت های خود در حمایت از بخش خصوصی گام بردارد، ابراز کرد: در آینده ای نزدیک سایت پشتیبانی خواهد شد و بخش های جدیدی از جمله بانک های اطلاعاتی به سایت افزوده می شود.

به گفته روابط عمومی اتاق گیلان وب‌سایت جدید اتاق گیلان با همان نشانی قبل www.iccimguil.ir و با طراحی جدید به گونه‌ای طراحی شده که با انواع ابزار متصل به اینترنت به‌ویژه گوشی تلفن همراه سازگار است و همه خدمات اتاق گیلان در آن قابل دسترسی است.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا