آخرین خبرهااستان هااسلایدر

پروژه مسیر پیاده و دوچرخه سواری تالاب حاجی آباد تا پایان سال افتتاح می شود


به گزارش تدبیرشرق، شهردار لاهیجان در جلسه شورای شهر، گفت : تا پایان سال پروژه مسیر پیاده و دوچرخه سواری تالاب حاجی آباد افتتاح می شود .
زنده دل ، افزود : فاز اول پروژه شامل زیر سازی ، بتن ریزی و جدول گذاری تا پایان مهرماه و فاز دوم آن ؛ آسفالت و پازل تا پایان بهمن ماه به اتمام می رسد .
شهردار لاهیجان، پروژه تالاب حاجی آباد را از پروژه‌های مهم لاهیجان و از پتانسیل های بسیار ارزشمند به منظور توسعه فضای گردشگری شهر لاهیجان عنوان نمود.
وی گفت : تا پایان آذرماه ، پروژه بهسازی پایانه مسافربری لاهیجان به اتمام میرسد . وی این پروژه را شامل اجرای فونداسیون، تخریب سقف پیشین، اسکلت و پوشش سقف جدید با ورق رنگی و عایق حرارتی عنوان کرد .
شهردار لاهیجان از اجرای فاز 4 پروژه هشت محل و هشت بهشت خبر داد و افزود : پروژه بازسازی و احیای بافت‌های قدیمی شهر با عنوان هشت محل و هشت بهشت با توجه به حجم کار فاز بندی شده و محله پردسر و اردوبازار تا ماه آینده به اتمام میرسد.
وی افزود : کارطراحی محله کاروانسرابر انجام شده و برای محله غریب آباد با توجه به اینکه جزء بافت فرسوده است، توسط اداره راه و شهرسازی استان انجام خواهد شد .
مهندس زنده دل ، گفت : آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر به عنوان اولویت‌ مجموعه مدیریت شهری در دستور کار است و تشریفات مناقصه آسفالت 110 هزار متر مربع از معابر و خیابان های لاهیجان برگزار شده و تا به امروز حدود 40 هزار مترمربع روکش و مرمت شده اند.
شهردار لاهیجان در خصوص ساختمان بهزیستی در باغ نارنج گفت : برای گرفتن این ساختمان از طریق مراجع قضایی اقدام شده و به نتایج رضایت بخشی رسیدیم .
وی در خصوص ساختمان نیروی انتظامی متعلق به شهرداری در غریب آباد ، خیابان غذا ، پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و… توضیحات مبسوطی ارائه نمود .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا