آخرین خبرهااستان ها

نشست مشترک استاندار گیلان و سفیر ایران در ژاپن با حضور رضائیان رئیس اتاق بازرگانی گیلان به منظور گسترش فضای توسعه همکاری‌های دو جانبه و تبادل دانش و تجارب در شکوفایی محصول راهبردی چای

نشست مشترک استاندار گیلان و سفیر ایران در ژاپن با حضور رضائیان رئیس اتاق بازرگانی گیلان و شرکتهای فعال صنعت چای در ژاپن به منظور گسترش فضای توسعه همکاری‌های دو جانبه و تبادل دانش و تجارب در شکوفایی محصول راهبردی چای برگزار شد.
عباسی استاندارگیلان در این نشست که به صورت ارتباط تصویری برقرار شد، با بیان اینکه سابقه چای در استان به ۱۱۰ سال قبل بر می‌گردد، گفت: چای گیلان کاملا سالم و ارگانیک است و به تحقیق آفتی در این محصول نداریم.
رئیس اتاق بازرگانی گیلان هم در حاشیه این نشست گف: چای ما جزو سالم‌ترین چای‌های دنیاست. با توجه به سوزش سرمای زمستان و سوزش گرمای تابستان در استان گیلان، ما، هیچ سمی در باغات خود استفاده نمی‌کنیم؛ اینها شرایطی هستند که چای را طبیعی می‌کنند و دنیا این را می‌پذیرد. علاوه بر چای سیاه، چای اولنگ، چای سفید و چای سبز نیز عرضه می‌کنیم
در این نشست همچنین مدیرعامل یکی از شرکت های بزرگ و باسابقه کشور ژاپن در صنعت چای با تشریح فعالیت‌های این شرکت خواستار بازدید میدانی روند تولید محصول چای در استان گیلان شد که مورد استقبال استاندار گیلان برای توسعه روابط قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا