آخرین خبرهااستان هااسلایدر

مدیرکل صداوسیمای گیلان با کدام «عملکرد» می خواهد نماینده مجلس شود؟

به گزارش تدبیرشرق، استعفای محمدباقر باقرزاده مدیرکل صداوسیمای گیلان برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه رودسر و املش هم از ان دست اخباری است که در چند روز گذشته مطرح شده است. برخی او را گزینه استاندار گیلان در زادگاه خود می‌دانند، و برخی دیگر عامل تاثیرگذار در انتخابات! اما بحث اصلی این است که او با چه عملکردی می‌خواهد ارتقا پیدا کند؟

شاید آقای باقرزاده پیش خود فکر کرده علی رضا تاج شهرستانی با ایفای نقش «بابا ولی» عضو شورای شهر رشت شده است، من که مدیر تاج شهرستانی بودم چرا نتوانم!

صداوسیمای گیلان آئینه تمام نمای مسئولین ماست. بدون خلاقیت، از اکثریت جامعه فراری، انحصاری، محدودگر و بسیار «میلی»! یک زمانی همین شبکه باران برای خود بروبیایی  داشت، هنرمندان مختلف ورود می‌کردند، تیمهای ورزشی حمایت می‌شد و تاثیرگذاری داشت. در دوره مدیریت آقای باقرزاده چه در دوران قائم مقامی و چه مدیرکلی تنها بحث این است که پول نیست، خودتان بودجه بیاورید سریال بسازید و یا برنامه تولیدی! کسی که کاندیدای شورای شهر می‌شود پول می‌دهد آنتن را پر می‌کند! این شد صداوسیمای استان گیلان و مدیرکلش با این عملکرد می‌خواهد نماینده شود.

به مردم رودسر و املش قرار است بگوئید چه چیزی در چنته دارید که تا حالا رو نکرده اید! عملکرد شما پیش چشم ماست. قرار است در بهارستان هم مثل همین صداوسیما باشید که همه چیز خوب است و گل و بلبل!؟ خب همین نماینده فعلی است و چه نیازی به فردی است که چیزی از نمایندگی نمی‌داند!

/حکایت گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا