آخرین خبرهااسلایدر

دستگیری بیش از ۳۰۰ خرده فروش مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری ۳۶۷ خرده فروش مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد. و گفت: در مجموع ۵۳ کیلو و ۵۴۴ گرم تریاک، یک کیلو و ۱۴۴ گرم هروئین، ۷۷ کیلو و ۴۱۴ گرم حشیش، یک کیلو و ۶۴۰ گرم شیشه و ۱۹ کیلو و ۹۳۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش تدبیرشرق، سرهنگ علی احمدپور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خانواده‌ها باید فرزندان خود را با صدمات جبران ناپذیر مواد مخور آشنا کنند، اظهار کرد: اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند، آسان و خروج از آن مشکل است.

وی با اشاره به اجرای طرح سه روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان گفت: در این طرح در مجموع ۵۳ کیلو و ۵۴۴ گرم تریاک، یک کیلو و ۱۴۴ گرم هروئین، ۷۷ کیلو و ۴۱۴ گرم حشیش، یک کیلو و ۶۴۰ گرم شیشه و ۱۹ کیلو و ۹۳۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از دستگیری بیش از ۳۰۰ خرده فروش مواد مخدر خبر داد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ۳۶۷ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری، دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

احمدپور با تاکید بر رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم بیان کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا