آخرین خبرهااسلایدرحوادثخبر داغ

 آزادی ۲ گروگان زن در خاش/ مأمور پلیس به شهادت رسید

گروگانمرکز اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از رهایی گروگان‌ها از چنگ اشرار در شهرستان “خاش” و شهادت مأمور پلیس خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل ازپایگاه خبری پلیس‌، در پی گروگان‌گیری دو نفر زن از استان کرمان توسط اشرار و انتقال آنان به شهرستان خاش و دستور مرجع قضایی به مأموران اداره‌کل اطلاعات استان، بلافاصله عملیات با همراهی و پشتیبانی پلیس شهرستان خاش به‌منظور رهایی گروگان‌ها انجام می‌شود.

بر‌اساس این گزارش، به‌محض شروع عملیات در عصر روز گذشته، اشرار کوردل به‌صورت مسلحانه با مأموران درگیر می‌شوند که در این درگیری یکی از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می‌رسد.

در ادامه این عملیات خوشبختانه زنان گروگان با سلامت کامل آزاد می‌شوند و گروگانگیران با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب متواری می‌شوند و همچنان تحت تعقیب پلیس استان هستند.

شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان بلوچستان نیز با تایید آزادی دو گروگا‌نگیر گفت: صبح امروز با همکاری بزرگان طوایف شهرستان خاش 2 گروگان خانم در سلامت کامل از دست گروگان گیران آزاد شدند، اما گروگان گیران در حال حاضر متواری هستند و دستورات لازم برای دستگیری آن‌ها صادر شده است.

روز گذشته افرادی با هویت مشخص اقدام به گروگان‌گیری یک مادر و دختر در شهرستان بم کردند و آن‌ها را به شهرستان خاش منتقل کردند و آن‌ها آزادی گروگان‌ها را در مقابل آزادی زندانی خود اعلام کرد‌ند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا