آخرین خبرهافرهنگی و هنریملی

داریوش ارجمند: جان‌مان برای این وطن در می‌رود، هرچه هست!

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون می‌گوید: الگوهای بدآموزی از جامعه هنری خودشان را در اغتشاشات نشان دادند؛ ما جان‌مان برای این مملکت در می‌رود، هرچه هست.

به گزارش تدبیرشرق، مجتبی برزگر: داریوش ارجمند را بسیاری با نقش برجسته «مالک اشتر» سریال «امام علی(ع)» به‌یاد می‌آورند، نقشی که به‌تنهایی این بازیگر را در صف اول هنر هفتم قرار می‌دهد، البته او را به‌عنوان بازیگر تئاتر و حتی مجری سال‌های دور تلویزیون هم می‌شناسند،
زمانی که او برنامه علمی «طلوع ماه» را روی آنتن داشت و بسیاری از پژوهشگران و اندیشمندان میهمان این برنامه شدند، اما در چند سال اخیر، نقش «حشمت فردوس» و جذابیت سریال «ستایش» باعث شد که او را بسیاری با نام این کاراکتر یاد کنند.

ارجمند در این سال‌ها کمتر در پرده نقره‌ای حاضر شد، بازیگری که «اعتراض»، «آدم‌برفی»، «ناخدا خورشید» و «راه آبی ابریشم» را به‌عنوان فیلم‌های درخشان سینمای ایران در کارنامه هنری‌اش دارد.

ارجمند در ماه رمضان گذشته «یاور» را به‌کارگردانی سعید سلطانی روی آنتن داشت، سریالی که بسیاری آن را با «ستایش» و نقش او را با «حشمت فردوس» مقایسه کردند. او کنار عرصه بازیگری و هنرمندی، مسئولیت هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت را نیز به‌عهده دارد.

/تسنیم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا