آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

الهویی جانشین قلعه‌نویی شد

سعید الهویی، مربی گل‌گهر و دستیار امیر قلعه‌نویی در این تیم به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر انتخاب شد.

به گزارش تدبیرشرق، با جدایی قلعه‌نویی از گل‌گهر و قبول هدایت تیم ملی، سعید الهویی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر سیرجان انتخاب شد و در ادامه لیگ برتر و جام حذفی هدایت این تیم را در اختیار خواهد داشت.

الهویی طی سال‌های گذشته دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم‌های سپاهان و گل‌گهر بود و به عنوان مغز متفکر تیم او و دستیار اولش شناخته می‌شود و حتی بحث‌هایی درباره حضور الهویی در تیم ملی وجود دارد. مسئولان گل‌گهر برای حفظ ساختار فنی این تیم، الهویی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

باشگاه گل‌گهر در همین رابطه اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

«با بررسی‌های فنی صورت‌گرفته، آقای سعید الهویی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان انتخاب شد.

باشگاه گل‌گهر ضمن تشکر از زحمات چند ساله آقای امیرقلعه‌نویی و تبریک به ایشان در مسئولیت جدید به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور، پس از بررسی‌های فراوان و نظر به احاطه کامل آقای سعید الهویی به امورات فنی تیم، وی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر انتخاب کرد.

سعید الهویی که از مربیان جوان، تحصیل‌کرده و آینده‌دار فوتبال ایران است، سال‌هاست به عنوان دستیار اول آقای قلعه‌نویی، از تجریه مربی‌گری در تیم‌هایی هم‌چون سپاهان، تراکتور و گل‌گهر بهره‌مند است.

شایان ذکر است در صورت نیاز سرمربی محترم تیم ملی فوتبال و درخواست رسمی فدراسیون فوتبال کشور، باشگاه گل‌گهر هم‌چون گذشته همکاری لازم جهت حضور ایشان در کادرفنی تیم ملی، در فیفادی پیش رو، که پیش از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر است را خواهد نمود.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا