آخرین خبرهااستان ها

در روز بزرگداشت شهداء صورت گرفت: رونمایی از یادمان شهداء محلات بندر کیاشهر

به گزارش تدبیرشرق به نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، «مرتضی عاطفی» صبح روز ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ به‌مناسبت رونمایی از یادمان شهداء که در روز بزرگداشت شهداء صورت گرفت، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء وظیفه همه اقشار جامعه است و مجموعه مدیریت شهری نیز بنا بر مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه تلاش می‌کند.

شهردار بندر کیاشهر، در آئین رونمایی از یادمان شهداء با اشاره به محلات پنجگانه بندر کیاشهر تصریح کرد: برای هر محله یادمان‌هایی که تصاویر شهداء همان محله بر روی آن حک شده، در نظر گرفته و نصب شده است.

عاطفی، با بیان اینکه این یادمان‌ها با عنوان «آبروی محله ما» نصب شده‌اند، خاطر نشان کرد: توجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی از وظایف شهرداری‌ها بوده و مدیریت شهری نیز تلاش می‌کند اقدامات اثرگذار و ماندگاری را از خود بجا بگذارد.

در ادامه امام‌جمعه بندر کیاشهر از اقدامات فرهنگی شهرداری تقدیر کرد و اظهار نمود: نصب تصاویر شهداء از جمله کارهای ارزنده می‌باشد که مدیریت شهری در این زمینه اهتمام ورزیده است.

وی همچنین از حضور و همراهی مردم ولایتمدار بندر کیاشهر در این مراسم تشکر کرد و گفت: همشهریان ما همیشه از این دست اقدامات استقبال نموده‌اند.

گفتنی‌است در این مجموعه از یادمان‌های شهری، تصویر شهداء محلات بر روی فلز منقش شده و در این اقدام، زیبایی بصری و دوام سازه در نظر گرفته شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا