آخرین خبرهااجتماعیملی

بهنام محمودی: ستاره‌های سابق بی‌اخلاقی‌ها را وارد والیبال کردند

بهنام محمودی، پیشکسوت و کارشناس والیبال در گفت‌وگو با خبرنگاری در خصوص صعود هراز آمل و شهداب یزد به فینال رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری اظهار داشت: هر دو تیم از باشگاه‌های خوب ایران هستند و خسته نباشید می‌گویم به تمام آن هشت تیمی که موفق شدند تا مرحله پلی‌آف بالا بیایند. امیدوارم بازی جذابی را هم در فینال از این دو تیم شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه بازیکن‌ها در جریان مسابقات لیگ ساخته می‌شوند، گفت: امسال لیگ بدی نداشتیم طبیعتا تیم‌هایی که حرفه‌ای‌تر بودند مانند هراز و شهداب با تکیه به بازیکن‌های خوب و جوان‌شان موفق شدند با آرامش بهتری بالا بیایند. باشگاه پیکان هم تیم خوبی داشت ولی بازیکن پشت‌ خط‌زنی که بتواند روی آن حساب ویژه باز کند نداشت. در کنار این‌ها تیم پاس شگفتی‌ساز لیگ امسال بود. به اعتقاد من فقط باید کمی بازنگری کنیم تا بازیکن‌های ستاره ما بتوانند خودشان را در لیگ نشان بدهند.

ملی‌پوش اسبق والیبال در واکنش به تک بازی بودن فینال بیان کرد: الگوی ما در برگزاری مسابقات لیگ ایتالیاست ولی نمی‌دانم فدراسیون بر چه مبنایی تصمیم‌ گرفته است که بازی فینال را به صورت تک بازی برگزار کند. کاش سالن‌های ما استاندارد لازم را داشت و می‌شد بازی را به صورت رفت و برگشت برگزار کرد که قطعا در این صورت جذابیت بیشتری داشت. یکسری از باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کردند و اسپانسر دارند و برگزاری چند دیدار می‌توانست برایشان از چند جهت مفید‌تر باشد.

محمودی در رابطه به بی‌اخلاقی‌های پیش‌آمده در دیدار هراز آمل و پیکان تهران گفت: طبیعتا هر آدم سالمی با بی‌اخلاقی مخالف است و متاسفانه این بدعتی است که از برخی ستاره‌های سابق که نمی‌خواهم اسمی از آنها ببرم به جا ماند و چون ارتباط خوبی با فدراسیون داشتند هرگز برخورد جدی با آنها نشد. این در حالی است که والیبال یک رشته دانشگاهی است و انتظار می‌رود فضای فرهنگی بهتری را در این رشته شاهد باشیم. تماشاچی حق دارد به سالن بیاید و تیم مورد علاقه‌اش را تشویق کند ولی اینکه بخواهد به خانواده بازیکن‌ها توهین کند قابل قبول نیست و این رفتار زننده را بازیکن تکرار کند که دیگر بدتر. به اعتقاد من اگر از همان ابتدا نسبت به این مسائل سخت‌گیری‌ بیشتری می‌شد حالا شاهد این اتفاقات تاسف‌بار نبودیم.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا