آخرین خبرهااستان هااسلایدر

مزایای مدیر غیربومی برای نمایندگان؛ منطقه آزاد به نام انزلی به کام نمایندگان غرب گیلان

به گزارش تدبیرشرق، رصد اخبار و شنیده ها از سازمان منطقه آزاد انزلی از این حکایت دارد که طی ماههای گذشته و در زمان مدیریت عیسی فرهادی بر این سازمان، دو تن از نمایندگان گیلان ظاهرا موفق شدند تا با تعامل با مدیرعامل، اقوام خویش را بر اساس شایسته سالاری! به جذب شرکتی سازمان منطقه آزاد انزلی در آورند.

بر اساس این شنیده ها عموزاده یک نماینده غرب گیلان و فرزند نماینده اسبق این شهر از یک سو و برادرزاده نماینده شهرستان غربی دیگر استان با دستور عیسی فرهادی موفق به عقد قرارداد شرکتی زیرمجموعه منطقه آزاد انزلی شدند.

جالب اینکه تا پیش از روی کار آمدن فرهادی و به دلیل دستورات و بخشنامه های دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، هرگونه افزایش و جذب نیرو ممنوع بوده و صرفا و تنها از طریق اطلاع و موافقت دبیر مناطق آزاد کشور قابل انجام بود و بر همین اساس در زمان مدیریت بومی پیشین، درخواست این نمایندگان مورد پذیرش مدیرعامل وقت قرار نگرفت اما با سکانداری فردی غیر بومی در منطقه آزاد انزلی این امر محقق شد.

در حالیکه منطقه آزاد نام انزلی را یدک می کشد و بسیاری از جوانان متخصص و متعهد این شهر سالها در تلاش برای بدست اوردن فرصت فعالیت در این حوزه هستند شاهد این امر هستیم که اقوام نمایندگان سایر نقاط استان یک شبه و با شایسته گزینی به سبک عیسی فرهادی موفق به کسب جایگاه و شغل در این سازمان می گردند.

شاید بتوان این امر را از مزایای یک مدیر غیر بومی و بدون پشتوانه استانی برای نمایندگان گیلان محسوب کرد که با کوچکترین فشار و یا وعده پیگیری پستی بالاتر برای مدیران غیر بومی می توانند نور چشمی های خود را مشغول بکار کنند.

شاید بهتر است تا دبیر محترم مناطق آزاد کشور که عدالت محوری را ارجح بر روابط می داند با تعیین بازرسانی ویژه به بررسی جذب قانونی و یا غیر قانونی افراد و منتسبین متنفذین در منطقه آزاد انزلی طی شش ماه گذشته نماید.

گیل و دیلم آمادگی انتشار هرگونه پاسخ منطقه آزاد انزلی نسبت به مطلب فوق الذکر را دارد.

/گیل و‌دیلم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا