آخرین خبرهااستان ها

بررسی عملکرد شرکت ایده پردازان الکترونیک (بهروب) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت

جلسه شورای اسلامی شهر با موضوع بررسی و ارائه عملکرد شرکت بهروب به ریاست محمدحسین واثق کارگرنیاو با حضور اعضای شورای اسلامی شهر رشت، حسن هادی زاده مدیرعامل پسماند  و مدیر شرکت بهروب برگزار شد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از واحد خبر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت- عصر شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به فسخ قرارداد از سوی شهرداری رشت با شرکت پیشین جمع آوری زباله های خشک بیان کرد: پس از فراخوان شهرداری رشت در آذر ماه در نهایت با شرکت بهروب یکی از شرکتهای دانش بنیان انعقاد قرارداد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر پرداخت وجه نقد به شهروندان در ازای دریافت زباله های خشک یادآور شد: این شرکت متعهد گردید ضمن تامین ۵ هزار سطل پسماند از جنس کارتن پلاست و تحویل آن به مجتمع های مسکونی ،  تجاری و پزشکی در راستای جمع آوری پسماند خشک در ازای هر کیلوگرم پسماند خشک حداقل مبلغ ۱۵هزار ریال به صورت آن لاین در قالب کیف پول الکترونیکی به شهروندان پرداخت نماید.
وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و افزایش مشارکت های مردمی در زمینه جداسازی پسماند تصریح کرد: طراحی تیزر، بنر ، تراکت،  بروشورهای تبلیغاتی و….در راستای  افزایش ارتقای مشارکت شهروندان در امر تفکیک پسماند از مبدا،  شناسایی و ثبت نام  تمامی اصناف ،  اماکن تجاری،  مسکونی و بیمارستانی  از دیگر تعهدات این شرکت به شهرداری رشت است.
هادی زاده مدیرعامل شرکت پسماند شهرداری رشت با تاکید بر ابلاغ وزارت کشور در مرداد ماه به همه شهرداری های کشور مبنی بر تفکیک زباله از مبدا و اجرای جمع آوری پسماند خشک تصریح کرد:بر اساس دستور وزارت کشور مبنی بر جمع آوری زباله ها  و پسماند خشک ،  برگزاری استارتاپ ها توسط سازمان پسماند ضمن استفاده از شیوه نامه های وزارت کشور با شرکت بهروب که یک شرکت دانش بنیان است قراردادی را منعقد کرد.
یوسفی نماینده اجرایی  شرکت بهروب در کشور در این جلسه در خصوص عملکرد یک ماهه شرکت ایده پردازان الکترونیک البرز (بهروب)  گفت: این شرکت در راستای هوشمندسازی شهر ها فعالیت می کند.
وی افزود: تیم سامانه بهروب تحقیقات خود را از سال ۹۶ آغاز و در سال ۹۷ اولین پروژه را در کرج اجرا کرد و اکنون در کرج،  اهواز،  مشهد و گیلان ادامه فعالیت می دهد.
یوسفی تصریح کرد: شرکت ایده پردازان البرز از ابتدای سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در گیلان آغاز کرد و  در شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان، خمام، صومعه سرا،  لنگرود ، کیاشهر قراردادهایی را منعقد کرد.
وی در خصوص خدمات رسانی شرکت بهروب به شهروندان خاطرنشان کرد:  شهروندان می توانند با نصب اپلکیشن بهروب در گوشی های هوشمند با برقراری ارتباط با این سامانه درخواست جمع آوری پسماند خشک خود را ثبت و با ارسال مسیر آدرس خود را ارسال کنند، سپس رانندگان با دریافت آدرس  از سامانه نسبت به جمع آوری پسماند خشک اقدام می نماید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا