آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

زاویه قائمه مچ ژله‌ای با دوقلو، زانو و چهارسرباورنکردنی: زانوی قایدی از نسل انسان نیست!

مهدی قایدی فریم‌های ثبت شده از مهدی قایدی در بازی برابر مس رفسنجان فیزیولوژی انسان را زیر سوال می‌برد!

به گزارش تدبیرشرق, تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی روز گذشته مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسید که مهدی قایدی، ستاره جوان این تیم، نسبت به بازی‌های گذشته آماده‌تر ظاهر شد.

قایدی که در طول مسابقه چالش‌های زیادی با رامتین سلیمان‌زاده و سایر مهره‌های تدافعی محمد ربیعی داشت، امیدوار بود با استفاده از تکنیک خودش روی زمین، مدافعان بلندقامت مس را غافلگیر کند و در چند صحنه هم در این کار موفق بود اما در نهایت، بخت با او و یارانش برای گلزنی یار نبود.

اما نکته عجیب در خصوص مهدی قایدی روی یکی از ریزه‌کاری‌هایش در مرکز زمین و پس از چالش بر سر توپ با رامتین سلیمان‌زاده آشکار شد. جایی که تصاویر ثبت شده از لنز دوربین عکاس ورزش سه، یک واقعیت عجیب در مورد پاهای مهدی قایدی را به نمایش می‌گذارد.

مهدی که پیشتر به خاطر فرم پرانتزی پاهای خود سوژه جالبی برای عکاسان بود، در شرایطی توسط دوربین امیرحسین خیرخواه شکار شده که مچ پای او در اتفاقی عجیب با ساق پا، زانو و جلوی ران او یک زاویه 90 درجه ساخته که وقوع آن برای هر بازیکنی به معنای پارگی قطعی رباط صلیبی و مصدومیت دست کم شش ماهه است اما این بازیکن بدون کمترین مشکلی بعد از این اتفاق از جای خود بلند شد و به بازی ادامه داد.

1786671
مهدی قایدی بعد از فریب رامتین سلیمان‌زاده به دنبال حرکت به سمت دروازه مس رفسنجان است که رامتین به قصد متوقف کردن او روی به خطا می‌آورد.
1786672
احتمالا شما هم بعد از چندبار دیدن این عکس باز هم لازم دارید تا چندثانیه‌ای روی آن متمرکز شوید تا از این که این تصویر واقعی است، مطمئن شوید؛ بخش مچ به پایین پای چپ مهدی قایدی، در اتفاقی عجیب برای همه و البته عادی برای قایدی، با ساق پا، عضله دو قلو، زانو و چهار سر پای او زاویه قائمه ساخته است!

عکس‌هایی که شاید هرکسی بازی دیروز را تماشا نکرده باشد، با دیدن آن بلافاصله مهدی قایدی را به سیاهه بازیکنان مستعد فوتبال ایران که دچار پارگی رباط شده‌اند اضافه کند اما با دیدن عکس بعدی متوجه خواهد شد که فیزیولوژی پاهای مهدی قایدی، سرگیجه هر متخصص ارتوپتی را به دنبال خواهد داشت!

1786673
اما در نهایت قایدی با خطای رامتین سلیمان زاده روی زمین سرنگون می‌شود و بلافاصله بعد از آن، برای زدن ضربه خطا از جای خود بلند می‌شود تا اینگونه علم را به سخره بگیرد!

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

/ورزش سه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا