آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

سفر گزارشگران صداوسیما به قطر برای گزارش بازی‌های ایران در جام جهانی منتفی شد / احمدی، یوسفی و خیابانی به دوحه نمی‌روند

جام جهانیقرار بود محمدرضا احمدی برای بازی مقابل انگلیس، پیمان یوسفی برای دیدار مقابل ولز و جواد خیابانی برای دیدار مقابل آمریکا راهی قطر شوند ولی در لحظه آخر تصمیم مدیران صدا و سیما تغییر کرد و حالا هیچکدام از گزارشگران راهی قطر نخواهند شد.

قرار بود سه گزارشگر انتخاب شده برای بازی‌های ایران به قطر سفر کنند.

پیشتر در خبرها آمده بود که طبق تصمیم گیری مدیران صداوسیما و همچنین تهیه کننده ویژه برنامه جام جهانی قرار است ۳ گزارشگر برای دیدارهای ایران راهی قطر شوند و بازی‌های تیم ملی را از آنجا برای بینندگان تلویزیونی گزارش کنند.

قرار بود محمدرضا احمدی برای بازی مقابل انگلیس، پیمان یوسفی برای دیدار مقابل ولز و جواد خیابانی برای دیدار مقابل آمریکا راهی قطر شوند ولی در لحظه آخر تصمیم مدیران صدا و سیما تغییر کرد و حالا هیچکدام از گزارشگران راهی قطر نخواهند شد.

قرار است این گزارشگران از تهران بازی‌ها را برای بینندگان شبکه ۳ گزارش کنند. هنوز دلیل این تصمیم مدیران صدا و سیما مشخص نیست و این درحالی است که با توجه به خرید حق پخش کامل بازی‌های جام جهانی توسط صدا و سیما ، گزارشگران اعزامی می توانستند در باکس مخصوص گزارش و در استادیوم محل برگزاری بازی‌های تیم ملی، دیدارها را گزارش کنند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا