آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

آقای استاندار ،انتخاب صادق پور مصداق عینی تبعیض نیروی کارآمد است!/در صورت صدور حکم شهردار لنگرود برای صادق پور، وزارت کشور چه پاسخی برای افکار عمومی دارد؟

نیروی کارآمد گر صادق صادق پور در آینده نزدیک توسط شورای حل اختلاف استان که خود معتقد است مرجع درستی برای رسیدگی به چنین جایگاهی نیست انتخاب شود و حکم آن توسط استاندار گیلان امضاء گردد شائبه تبعیض بین اشخاص کارآمد را با خود بهمراه نخواهد داشت؟!!

با اعلام یعقوب رمضانی “نائب رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود” در روزهای پایانی مرداد ماه امسال، صادق صادق پور با ۵ رای به عنوان شهردار لنگرود انتخاب شد. این در حالیست که شهرداری لنگرود بیش از یکسال است که با سرپرست اداره می شود و کشمکش های انتخاب شهردار همچنان شالوده مدیریت شهری را در لنگرود به سخره گرفته است!

صادق پور که با چالشی عجیب توسط برخی اعضای شورای ششم لنگرود ناگهان بعنوان شهردار انتخاب شد در سوابقش شهرداری رحیم آباد و عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان به چشم می خورد و همین امر باعث شد که از دیدگاه وزارت کشور نتواند شرایط لازم را برای احراز این پست داشته باشد اما اعضای شورا لنگرود به این مهم بسنده نکردند و کار را به شورای حل اختلاف در استان کشاندند و حال زمزمه های تایید حکم این همشهری جوان استاندار گیلان در روزهای آتی به گوش می رسد اما نکته ای در این میان حائز اهمیت است که پرداختن به آن خالی از لطف نیست. محمد نیکخواه که در آبانماه سال گذشته بعنوان شهردار لنگرود توسط شورا انتخاب شده بود به مراتب شایسته تر بوده و سوابق کاری با اهمیت تری نسبت به صادق پور برای احراز کرسی شهرداری لنگرود داشته است .
وی کارمند شهرداری منطقه ۲ تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت شهری بوده و مدیریت دفتر فنی، مسئول اعتبارات و کنترل پروژه معاونت خدمات شهرى و مدیریت قرادادهای فنی و عمرانی در شهرداری منطقه ۲ تهران از سوابق وی می باشد. حال سوال اینجاست عدم حصول نتیجه در شورای حل اختلاف استان برای نیکخواه چه تفاوتی با رسیدن به کرسی شهرداری لنگرود برای صادق پور دارد؟!
اگر صادق صادق پور در آینده نزدیک توسط شورای حل اختلاف استان که خود معتقد است مرجع درستی برای رسیدگی به چنین جایگاهی نیست انتخاب شود و حکم آن توسط استاندار گیلان امضاء گردد شائبه تبعیض بین اشخاص کارآمد را با خود بهمراه نخواهد داشت؟!!

/فرارو

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا