آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

نخبگان امروز گیلان را بشناسیم و آن‌ها را حفظ کنیم

نخبگانرئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه ما باید امثال میرزا کوچک را برای تاریخ خود حفظ کنیم و بشناسانیم، گفت: باید نخبگان امروز گیلان را نیز بشناسیم و آن‌ها را حفظ کنیم.

به گزارش تدبیرشرق، سید کاظم دلخوش عصر امروز در کنگره بین‌المللی میرزا کوچک جنگلی در اجلاسیه تهران در سالن همایش‌های برج میلاد تهران با بیان اینکه تاریخ گیلان سراسر افتخار است، اظهار کرد: ما باید امثال میرزا کوچک را برای تاریخ خود حفظ کنیم و بشناسانیم.

وی با تأکید بر اینکه باید نخبگان امروز گیلان را نیز بشناسیم و آن‌ها را حفظ کنیم، گفت: ما باید برای حفظ نام اندیشمندان و بزرگان خود این قانون را در برنامه بیاوریم و برای حمایت از تاریخ‌سازان استان گیلان برنامه بنویسیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه هنرمندان باید در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند، افزود: اگر کسانی نقطه نظری دارند باید به ما برسانند تا در قانون‌گذاری این امور را مد نظر قرار دهیم.

دلخوش با اشاره به شهادت امامزادگان در جای جای گیلان بیان کرد: آن‌هایی که رفتند را باید ارج نهیم و یادشان را گرامی بداریم اما باید قدردان کسانی که امروز از وجودشان بهره می‌بریم باشیم و از آن‌ها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از نخبگان و هنرمندان هستند که در شرایط نابسامانی زندگی می‌کنند، گفت: باید در حمایت از هنرمندان، اصحاب رسانه و نخبگانی که در شرایط بدی قرار دارند و حتی از کوچکترین حق خود یعنی بیمه برخوردار نیستند کوشا باشیم و در قانون‌گذاری از آن‌ها حمایت کنیم.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا