آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

عضو شورای شهر لنگرود: فرماندار گفته نامه تعیین صلاحیت شهردار منتخب هنوز نیامده!/ انتظار یک هفته برای مصاحبه تلفنی با فرماندار لنگرود!!

تعیین صلاحیتچندی قبل بود که برخی رسانه های خبری به نقل از منابع موثق، خبر از عدم تایید صلاحیت شهردار منتخب لنگرود داده و مدعی شدند علیرغم اینکه چندروزی از مکاتبه رسمی این موضوع از سوی استانداری گیلان می گذرد اما فرماندار لنگرود نامه عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب را به شورای شهر لنگرود ابلاغ نمی کند.

در همین راستا غلامرضا منصفی، عضو شورای شهر لنگرود در گفتگویی می گوید تا امروز نامه ای به شورای شهر لنگرود در این خصوص واصل نشده است.

وی می افزاید: عدم پاسخ دهی به شورا برای ما هم سوال برانگیز است و اگر شهردار منتخب رد شده، باید این موضوع را به ما اعلام کنند.

این عضو شورای شهر لنگرود ادامه می دهد: وقتی شهردار انتخاب می شود، رییس شورا این موضوع را در قالب نامه ای مستقیما به استاندار ارسال می کند و پاسخی هم که اعلام می شود در صورت عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب، باید با ذکر دلایل عدم موافقت باشد اما متاسفانه جواب صحیحی برای شورا واصل نشده است.

وی می افزاید: از طرفی ما هم شنیدیم که نامه ای از استانداری گیلان آمده اما وقتی خودم شخصا دیروز از آقای فرماندار صحت این موضوع را جویا شدم، ایشان گفتند که نامه ای نیامده است. لذا ما هم هر چه شنیده ایم از منابع غیررسمی بوده و امیدواریم شهردار منتخب هر چه زودتر تایید شود تا شهر به مسیر پیشرفت خود بازگردد.

گفتنی است پیگیری های خبرنگاران جهت تماس با فرماندار لنگرود و اطلاع از آخرین وضعیت تعیین تکلیف صلاحیت شهردار منتخب، تا کنون بی نتیجه مانده و مسئول دفتر فرماندار هم به درخواست خبرنگار ما برای مصاحبه تلفنی گفته یک هفته ای بمانید، بعد خودشان تماس میگیرند!

/خزرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا