آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

استاندار گیلان با صدور پیامی در آستانه روز خبرنگار اظهار داشت؛ خبرنگاران، هوشمندانه در عرصه جهاد تبیین، نقش آفرینی روشنگرانه‌ می‌کنند

رسانه‌ها بسترساز آگاهی‌بخشی صادقانه، امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه هستند / لزوم قدرشناسی تمامی دستگاه‌ها و نهادها از تلاش‌های فعالان عرصه خبر

روز خبرنگاراستاندار گیلان خبرنگاران را جهادگران عرصه فرهنگ دانست که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه “جهاد تبیین” نقش آفرینی روشنگرانه‌ می‌کنند و گفت: انتظار دارم تمام دستگاه ها و نهادهای استان، قدرشناسی، همراهی و حمایتی همه جانبه از این عزیزان انجام دهند.

به گزارش تدبیرشرق؛ متن پیام دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان به مناسبت قرارگرفتن در آستانه روز خبرنگار به این شرح است:
جان نباشد جز خبر در آزمون
هرکه را افزون خبر جانش فزون
با گرامیداشت واقعه تاریخ ساز کربلا و ایام حزن و اندوه سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را که به نام روز خبرنگار مزین گردیده، گرامی داشته و به روان پاک همه شهدای عرصه خبر و فعالان صبور و پر تلاش رسانه‌ای تحیت و درود می فرستم.
عاشورا ؛ ایامی برای رشد، تکامل و ارتقاء بشریت است و مکتب حسینی، مکتبی سراسر آگاهی بخش و فرهنگ‌ساز است و بهره‌مندی از همه ظرفیت های آن، زمینه ساز تعالی انسان ها خواهد بود. با تأسی از رویکرد و الگوی حسینی، روز خبرنگار امسال که مصادف با این ایام شده، فرصتی مغتنم برای قدرشناسی از این جهادگران عرصه فرهنگ است که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه “جهاد تبیین” نقش آفرینی روشنگرانه‌ای می‌کنند تا با ترسیم افق‌هایِ روشنِ پیش روی توسعه ایران اسلامی و گیلان عزیز، روایتی صواب از جهت‌گیری‌‎ها، اقدامات، فعالیت‌ها و تصمیمات خدمتگزاران صادق مردم ارائه دهند.
خبرنگاران ، در قامت پل ارتباطی بین مردم و مسئولان؛ با سرلوحه قرار دادن سه مولفه آگاهی بخشی صادقانه، امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه؛ به عنوان روایتگران امین و صادق، به مقابله با مصاف رسانه‌ای و تبلیغاتی قدرت‌های سلطه گر می پردازند و گرامی داشت این روز ، ارج نهادن به تلاش‌ها و از خود گذشتگی افرادی است که با بصیرت و پشتکاری توأم با عشق، به ایفای رسالت خود می پردازند. با قدردانی از همه خبرنگاران و اهالی رسانه و وقوف به مشکلات و تنگناهایی که در عرصه اطلاع رسانی بهنگام دارند؛ انتظار دارم تمام دستگاه ها و نهادهای استان، قدرشناسی، همراهی و حمایتی همه جانبه از این عزیزان انجام دهند.
اسدالله عباسی
استاندار  گیلان
/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا