آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشیخبر داغ

تنش در هیئت هاکی گیلان به اوج رسید

هاکیوقتی هفتم دی ماه سال ۹۹، معاون اسبق اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، که به دوران بازنشستگی نزدیک بود، با حداکثر آرای مجمع، رئیس هیئت هاکی استان گیلان شد، کمتر کسی به این فکر میکرد وی نتواند این هیئت را مدیریت کند، اما امروز با عزل رئیس هیئت هاکی رشت، تنش در این هیئت به اوج خود رسیده است.

به گزارش تدبیرشرق، شاید اغلب افراد، هاکی گیلان را چندان توانمند ندانند، اما به مدد ورزشکاران پرتلاش جنوب و مرکز استان، گیلان در تیم ملی حدود ۱۵ سهمیه دارد، علاوه بر آن رئیس کمیته داوران، رئیس کمیته روستایی، مشاور فرهنگی رئیس فدراسیون و حتی عضو هیئت رئیسه کمیته اخلاق کنفدراسیون هاکی آسیا گیلانی هستند و فقط و فقط این ضعف خود فدراسیون است که باعث شده این رشته مهیج چندان در چشم ها نباشد.

اما همین فضای آرام که با دور ماندن از چشم مردم، تقریباً بی حاشیه بود، ناگهان به مرکز ثقل حاشیه ها تبدیل شده است؛ مرتضی یحیی پور مسروری رئیس هیئت هاکی استان گیلان هفته گذاشته طی حکمی معصومه رجبی رئیس هیئت هاکی شهرستان رشت که مدعی بود عملکرد مناسبی از خود به جا گذاشته است را از سمت خود برکنار و محمد حیدری را جانشین وی می کند.

طبیعتاً رجبی که مشاور فرهنگی رئیس فدراسیون نیز است بیکار نمانده و با کمک سید جعفر کیا دبیر کمیته اخلاق فدراسیون و عضو هیئت رئیسه کمیته اخلاق کنفدراسیون هاکی اسیا، نامه نگاری هایی را با بهرام قدیمی رئیس فدراسیون و دیدارهایی را با جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ترتیب می دهند و خواستار عزل مسروری می شوند.

حتی شنیده شده رییس فدراسیون نیز با توجه به عملکرد مسروری، زیر بار رفته و سیدجعفر کیا را به عنوان سرپرست هیات به مدیرکل پیشنهاد می‌دهد، پیشنهادی که اگرچه هنوز جامعه عمل پوشانده نشده ولی با توجه به سطح کنش و واکنش در هیات استان دیر نخواهد پایید که رنگ واقعیت بگیرد.

رجبی که پس از چند روز به تازگی متوجه عزل خود شده بود، به خبرنگار خط اول ورزشی می گوید: آنقدر شهامت نداشتند که حکم جدید را رسانه ایی کنند، رئیس هیئت از سطح ارتباطات گسترده من نگران بود و بارها با بی‌مهری تمام خواستار استعفای من شد، ولی من جز تلاش برای ترویج هاکی کاری نکردم.

وی افزود: با همه این حرف ها نگران نیستم چرا که مطمئنم به زودی اتفاقات خوبی در هاکی استان رخ خواهد داد و افراد کم کار و پر چالش از هیئت میروند.

مرتضی یحیی پور مسروری رییس هیئت هاکی گیلان نیز معتقد است؛ عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته و خانم رجبی تنها به دنبال نمایش و تبلیغ است و بهتر است به همان کاراته و تکواندو بپردازد.

وی تاکید کرد: این حق هیئت هاکی استان است که رییس هیات شهرستان های خود را تغییر دهد و رئیس هیئت هاکی رشت هم به خاطر عدم هماهنگی با هیئت استان، عزل شد.

/خط اول ورزشی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا