آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

دربازدیدمدیرکل صمت گیلان از تعاونی آتیه سازان مهرکاسپین مطرح شد:۱۵۰۰شغل با مشارکت مردمی در رشت در این مجتمع در حال انجام است

آتیه سازاندکتر تیمور پورحیدری رئیس سازمان صمت استان گیلان از مجتمع تجاری آتیه مهر سیروان بازدید نمود

دکتر پورحیدری ضمن تشکر از مدیریت تعاونی و سرمایه‌گذار پروژه اظهارداشت: امیدوارم با همکاری تمامی دستگاه ها، این پروژه به زودی افتتاح شود زیرا افتتاح این پروژه بااین کیفیت در لول یک طرح ملی است که می تواند در تامین نیاز اقشار جامعه رشت و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان و استان موثر باشد.

دکتر تیمور پورحیدری گفت: ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی و ارتقاء موقعیت تجاری و اقتصادی مسکن مهر رشت، ایجاب می کند که هر چه زودتر این طرح به بهره برداری برسد

وی ادامه داد:ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی و ارتقاء موقعیت تجاری و اقتصادی مسکن مهر رشت از پیامدهای اجرای یک مجتمع تجاری در این منطقه است.
مدیر کل صمت گیلان خاطرنشان کرد: با تسریع در روند ساخت مجتمع تجاری مسکن مهر رشت ، ۵۰ هزار نفر از ساکنان منطقه به بازار خرید مطلوب دست خواهند یافت.
وی بیان داشت:پیشرفت ۸۰ درصدی این طرح زمینه ایست تا در یک اقدام هماهنگ و در بستر تعامل و همکاری بتوان این مرکز تجاری را امسال به بهره برداری رساند و نیاز جامعه ی هدف را برای دسترسی اسان به مراکز خرید مدرن و متنوع فراهم ساخت.

دکتر تیمور پورحیدری همچنین با اشاره به کیفیت ساخت و مصالح مدرن بکار رفته در تنها مجتمع تجاری مسکن مهر مرکز استان افزود: بی شک آینده ی روشنی برای این طرح تجاری که در قالب یک شرکت تعاونی و مردمی اجرا می شود، تصور می شود و می تواند همراه با بهره وری اقتصادی، جایگاه تجاری و موقعیت مکانی منطقه را ارتقاء داد.
در ادامه دکترسید علی حسینی سرمایه گذار پروژه
مجتمع تجاری آتیه مهر سیروان در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از دکتر پورحیدری گفت:مدیر کل صمت گیلان در بازدید از مجتمع تجاری آتیه مهر سیروان در مسکن مهر رشت با بررسی میدانی و پرسش های فنی و اجرایی از مدیران پروژه وتعاونی،لزوم و تاکید بر اتمام هر چه زودتر پروژه را خواستار شد.
وی افزود:بااجرا و اتمام سریع پروژه ، نیازهای مردم شهر رشت (توسط این مجتمع )که یکی از مجهزترین و بهترین پروژه های سرپوشیده استان است تامین خواهد شد.
حسینی اظهار داشت:با راه اندازی این پروژه ،حداقل ۱۵۰۰ فرصت شغلی پایدار ایجاد خواهد شد.
وی با تاکید براین که این پروژه حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد توضیحاتی در خصوص کیفیت مصالح، استحکام بنا و صنف بندی طبقات مطرح نمود.

،سرمایه گذار طرح احداث مجتمع تجاری آتیه ی مهر سیروان در مسکن مهر رشت نیز آخرین وضعیت اجرای این طرح را با لحاظ ویژگی هایی همچون استحکام، کارامدی، روزآمدی و جامعیت تشریح کرد و گفت: بی شک این مجتمع یکی از طرح های منحصر تجاری در مرکز استان خواهد بود که در راستای پاسخگویی به نیازها و انتظارات شهروندان به ایفای نقش تجاری و اجتماعی مطلوب می پردازد.

در ادامه بهزاد ضیا به عنوان رئیس شرکت تعاونی آتیه سازان ضمن ارائه گزارش با بیان اینکه این مجتمع توسط یک تعاونی مردم نهاد و با آورده مردمی شروع شده ودر حال اتمام است اظهارنمود: امیدواریم با رهنمودهای مدیران استانی و بازدیدهای مستمر بتوانیم اعتماد جامعه را برای امور مشارکتی و تعاونی بیشتر از پیش جذب کنیم .
همچنین رمضانیان نایب رئیس مجتمع آتیه ی مهر سیروان خاطرنشان کرد:این مجتمع ، تنها مجتمع تجاری واقع در مسکن مهر رشت است که با داشتن حدود ۳۰ هزار متر مربع مساحت، ۱۵ هزار متر زیربنا دارد و ۵۰۵ دهنه مغازه ی تجاری را در خود جای داده است. بی شک افتتاح این مجتمع می تواند زمینه ی تسهیل خدمات خرید انواع ملزومات روزمره ی زندگی را نه تنها برای بیش از ۵۰ هزار نفر از ساکنان مسکن مهر بلکه برای حدود یکصد هزار نفر از ساکنان مجتمع ها و شهرکهای مسکونی اطراف آن فراهم نماید.

آتیه سازان

آتیه سازان

     آتیه سازان      

  

             

/ همای خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا