آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

رئیس کمیته روابط خارجی سنا: زمان آن رسیده است که بایدن به مذاکرات هسته‌ای با ایران پایان دهد / در این مرحله دیگر دیپلماسی گزینه مناسبی نیست

مذاکرات هسته‌ایباب منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا مدعی شد: زمان پایان دیپلماسی با ایران است. وی گفت: زمان آن رسیده است که به اروپایی‌ها بگوییم که با وجود حسن نیت ما و تمایل برای ورود به توافقی قوی‌تر و طولانی‌تر، ایرانی ها حاضر به ورود به یک توافق نیستند.

باب منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا به رغم ادعای دولت جو بایدن مبنی بر متعهد بودن به دیپلماسی در قبال ایران، مدعی شد: زمان پایان دیپلماسی با ایران است.

این سناتور دموکرات آمریکایی در یک مراسم شام با اعضای ایپک (کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم اسرائیل) مدعی شد: زمان آن رسیده است که دولت جو بایدن و متحدان اروپایی آمریکا به مذاکرات هسته ای با ایران پایان دهند.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از رسانه های آمریکایی، این سناتور دمکرات ایالت نیوجرسی ادعا کرد: زمان آن رسیده است که به اروپایی‌ها بگوییم که با وجود حسن نیت ما و تمایل برای ورود به توافقی قوی‌تر و طولانی‌تر، ایرانی ها حاضر به ورود به یک توافق نیستند.

منندز ادعا کرد: در این مرحله دیگر دیپلماسی گزینه مناسبی نیست.

وی ادعا کرد: چگونه است که ایران در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند پیشرفت های زیادی داشته باشد، اگر تا پایان ژانویه به اندازه کافی خوب نبود، چگونه می‌تواند تا پایان ماه مه به اندازه کافی خوب باشد.

این سناتور آمریکایی از جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا خواست تا تحریم‌ها علیه ایران را احیا کرده و یا در تلاش‌های چندجانبه برای تحریم ایران مشارکت کند.

منندز همچنین از کاخ سفید خواست تا خرید میلیون‌ها دلار نفت ایران از سوی چین را هدف قرار دهد.

این سناتور آمریکایی در تداوم هراس از نفوذ منطقه ای ایران مدعی ضرورت ایجاد بازدارندگی نظامی در برابر فعالیت های خصمانه ایران شد.

منندز در عین حال با انتقاد از خروج دونالد ترامپ رئیس جمهوری قبلی آمریکا از برجام، آن را تصمیمی بدون برنامه، راهبرد و متحدان دانست و بر ارائه پیشنهادی قانونی برای مشخص کردن اینکه در نهایت باید چه برنامه‌ای در پیش گرفته شود، تاکید کرد.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا