آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

دلخوش:در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنم

عزل و نصب‌نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عدم دخالت وکلای مجلس در انتصابات، افزود: من در عزل و نصب هیچ مدیری دخالت نمی‌کنم اما نظر مشورتی خود را حتماً مطرح می‌کنم.

به گزارش تدبیرشرق، سیدکاظم دلخوش اباتری امروز در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان در سالن اجلاس دیوان محاسبات استان با اشاره به تنزل عملکرد مدیران در ساختار اداری کشور، اظهار کرد: شرایط کشور به‌گونه‌ای شده که مدیریت‌ها ضعیف شده و با تغییر متوالی مدیران مردم راضی نمی‌شوند و این نماینده مجلس هست که باید به مردم پاسخ بدهد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عدم دخالت وکلای مجلس در انتصابات، افزود: من در عزل و نصب هیچ مدیری دخالت نمی‌کنم اما نظر مشورتی خود را حتماً مطرح می‌کنم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در شهرستان‌ها پاسخ مردم را باید نمایندگان بدهند، گفت: باید صلاحیت، کارایی و توانمندی افراد در مدیریت‌ها ملاک قرار بگیرد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نماینده مجلس باید حقوق ملت را استیفا کند، افزود: در احقاق حقوق مردم به‌جایگاه خود واقفم و معتقدم در برخی مواقع به‌جای اینکه ما دنبال وزرا باشیم، آن‌ها باید برای پاسخ‌گویی به مطالبات مردم، دنبال ما باشند و پاسخ بدهند.

دلخوش با اشاره به طرح برخی مباحث غیر کارشناسی توسط مسئولان استان، گفت: برخی از ائمه جمعه وقتی مطالبه‌ای را از بخش خصوصی مثلاً در راه‌اندازی دستگاهی دنبال می‌کنند نباید این مطالبات را با بخش دولتی قاطی کنند بلکه ابتدا با نماینده شهرشان مشورت کنند و سپس آن را تریبون خود اعلام کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت به موضوع خشک‌سالی در استان اشاره کرد و افزود: ما نمایندگان نباید بحران آب را از دست بدهیم و نسبت به این موضوع غافل شویم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی از راه‌های اصلی استان و وضعیت نامطلوبشان نیز انتقاد کرد و گفت: ورودی استان گیلان از امامزاده هاشم به رشت بسیار وضعیت نامساعدی داشته به‌گونه‌ای که تراکتور هم در آن حرکت نمی‌کند، استدعا داریم این راه را سریعاً اصلاح کنید.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا