آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

دعوت وزیر کشاورزی به مجلس/کمیسیون عمران و وزیر اقتصادی به گیلان سفر می‌کنند

سراواننماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از دعوت وزیر کشاورزی به مجلس در پی افزایش قیمت محصولات کشاورزی خبر داد و گفت: در خصوص هماهنگی با مسؤولان استان و کشور، کمیسیون عمران به سراوان و وزیر اقتصاد نیز به حوزه‌های اقتصادی استان سفر می‌کنند.

به گزارش تدبیرشرق,جبار کوچکی نژاد از طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و اظهار کرد: سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی باید در خصوص بی‌توجهی به بازار محصولات کشاورزی پاسخگو باشد.

وی با اشاره به نگرانی مردم از وضعیت کنونی بازار محصولات کشاورزی گفت: هر روز مردم شاهد قیمت‌های جدیدی محصولات کشاورزی در بازار هستند و وضعیت تحمیل شده به مردم بسیار موجب نگرانی شده و باید فورا اصلاح شود تا بازار محصولات کشاورزی به تعادل برسد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی همچنین به مسئله پسماند سراوان اشاره کرد و افزود: انباشت زباله در منطقه سراوان همچنان یک بحران در منطقه به حساب آمده و انتظار است هیئتی از مجلس ترجیحا از کمیسیون عمران و یا شوراها و امور داخلی به منطقه جهت هماهنگی با مسؤولان کشوری و استانی اعزام شود.

کوچکی نژاد با بیان اینکه دعوت از هیئت عالی مجلس به منطقه سراوان به ریاست مجلس نیز اعلام شده، گفت: رئیس مجلس، کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی را مأمور به حضور در گیلان و اقدامات لازمه کرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بوده و محاسبات مجلس شورای اسلامی همچنین از دعوت رسمی وزیر اقتصاد و دارایی به گیلان خبر داد و بیان کرد: جهت بازدید از حوزه اقتصادی گیلان از دکتر خاندوزی دعوت شده و امیدواریم جهت توسعه اقتصادی استان گیلان این سفر در دستور کار وزیر قرار بگیرد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا