آخرین خبرهااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

حمله کیهان به رضا رشیدپور/ وقتی از خودروسازان دستمزد بالا می گرفتی از تولید خودرو داخلی حمایت می کردی

رشیدپورکیهان نوشت:رضا رشیدپور از مجریان پرحاشیه اخیرا در یک مصاحبه در شبکه‌های مجازی خواستار تعطیلی تولید خودرو توسط شرکت‌های داخلی شده است.

جدای از اینکه این نظر درست یا غلط است، رشیدپور تا چندی قبل از مدافعان سرسخت شرکت‌های تولید خودروی داخلی بود! اما ظاهرا تغییر 180 درجه‌ای نظر وی به این دلیل است که تا چندی قبل به‌عنوان مجری هم در صداوسیما برنامه داشت و هم به‌عنوان مجری در مراسم شرکت‌های خودروسازی دعوت به کار می‌شد و قاعدتا دستمزد بالایی هم دریافت می‌کرد؛ به همین دلیل هم آن موقع مدافع متعصب و سرسخت محصولات این شرکت‌ها بود و از آنها به‌عنوان مظلوم یاد می‌کرد و انتقاد به آنها را «سرکوب هموطن متخصص» می‌دانست!
اما اکنون که نه در رسانه ملی برنامه دارد و نه دیگر جیبش از پول شرکت‌های خودروسازی پر می‌شود، به تعبیر خودش به سرکوب هموطن متخصص دست زده است! هنوز فراموش نکرده‌ایم که رشیدپور در سال‌های 92 و 96 که از ستاد انتخاباتی دولت وقت دستمزد می‌گرفت چگونه از آفتاب تابان و غوغای روحانی سخن می‌گفت و تأکید می‌کرد که اگر کلاهش هم در صداوسیما بیفتد به آنجا برنخواهد گشت، اما چیزی نگذشت که، دوباره راهی تلویزیون شد و برنامه اجرا کرد و البته منتقد دولت تدبیر شد که دیگر ناکارآمدی‌اش شهره خاص و عام شده بود!

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا