آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

شهردار بندر کیاشهر در مراسم تقدیر از پرسنل روابط عمومی شهرداری: فعالین حوزه روابط عمومی‌ چشم بینا،گوش شنوا و زبان گویای هر دستگاه و نهادی هستند

روابط عمومی«مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر شنیدن انتقادات، انتقال آن‌ها و بیان خدمات را مهم‌ترین رسالت نهاد روابط عمومی ذکر کرد و گفت: روابط عمومی‌ها در واقع چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای هر دستگاه و نهادی هستند.

به گزارش تدبیرشرق، امروز (سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت) در نشست‌ تقدیر از پرسنل روابط عمومی شهرداری که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و به مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد ضمن تبریک این روز اظهار داشت: کار در نهاد روابط عمومی برخلاف سایر بخشهای ادارات و دستگاه‌ها فعالیتی بسیار مستمر و شبانه‌روزی است.

عاطفی حوزه روابط عمومی‌ را چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای هر دستگاه و نهادی دانست و تصریح کرد: تنویر افکار، شنیدن انتقادات، بیان خدمات و انتقال کوتاهی‌ها و نواقصی که ممکن است در اجرای برنامه‌ها وجود داشته باشد، از جمله مسئولیت‌های روابط عمومی‌ محسوب می‌شود و از حساسیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

وی ضمن تاکید بر وجود چهار مؤلفه مهم تعهد، نوآوری، تخصص و پشتکار در حوزه روابط عمومی بیان کرد: انعکاس درست فعالیت‌ها و سخن گفتن با ادبیات و زبان فاخر به نحوی که مردم پذیرای آن باشند از دیگر بخش‌های مهم فعالیت روابط عمومی‌ها به شمار می‌رود.

عاطفی یادآور شد: در حوزه اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، میتوان به جرأت گفت امروز شهرداری بندر کیاشهر در انتشار اخبار صحیح و به‌موقع جزو پیشتازان است و همین موضوع باعث گسترش اخبار فعالیت‌های این نهاد، در سطح استان گیلان و کشور شده است.

شهردار بندر کیاشهر استفاده درست از ابزارهای تصویری و نوشتاری برای انتشار دقیق و کامل خدمات شهرداری را تعیین کننده خواند و گفت: با مطرح شدن اسم بندر کیاشهر در سطح کشور که این امر یکی از آثار مهم نحوه فعالیت روابط عمومی‌ است، کار مدیریت شهری برای پیگیری موضوعات، جذب اعتبارات و رایزنی با مسئولین کشوری سهل‌تر خواهد شد.

رئیس و سایر اعضای شورای اسلامی بندر کیاشهر هم در این نشست موارد و نکاتی را در باب اهمیت کار حوزه روابط عمومی یادآور شدند و در نهایت نیز از پرسنل روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی

روابط عمومی

روابط عمومی

/روابط عمومی شهرداری بندرکیاشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا