آخرین خبرهااستان هااسلایدراقتصادیخبر داغ

به دلیل کمبود منابع مالی در شهرداری رودبار؛ برخی کارگران شهرداری رودبار حقوق ۴ ماه اول سال ۱۴۰۰ را نگرفته اند!

شهرداری رودبارتعدادی از کارگران شهرداری رودبار گفتند: مشکلات ما ناشی از کمبود منابع مالی در شهرداری است. شهرداری چرا باید امنیت شغلی و معیشتی حدود ۷۰ کارگر شاغل در مجموعه شهرداری را به خطر بیاندازد

به گزارش تدبیرشرق، کارگران شهرداری رودبار بار دیگر خواستار دریافت چهار ماه معوقات مزدی خود شدند.

تعدادی از کارگران شهرداری رودبار گفتند: باتوجه به گرانی‌های افسارگسیخته مواد غذایی و غیر آن، از مسئولان شهرداری رودبار درخواست داریم هرچه سریعتر بدهی کارگران را بپردازند.

آن‌ها تاکید کردند: مشکلات ما ناشی از کمبود منابع مالی در شهرداری است. شهرداری چرا باید امنیت شغلی و معیشتی حدود ۷۰ کارگر شاغل در مجموعه شهرداری را به خطر بیاندازد. هر چند طلب ما کارگران مربوط به ۴ ماهه نخست سال گذشته (۱۴۰۰) مربوط می‌شود اما فروردین ماه سال جاری نیز شهرداری به دلیل مشکلات مالی حقوق کارگران را ناقص پرداخت کرد.

کارگران همچنین مدعی شدند: عملکرد شهرداران در طول سالهای گذشته که سکاندار شهر رودبار بوده‌اند، رضایت‌بخش نبوده، چراکه عملا راهکار جدیدی برای رفع مشکلات مالی شهرداری پیاده نکرده‌اند بنابراین ما کارگران هر ماه مطالبات خود را سه تا چهار ماه با تاخیر دریافت کرده‌ایم.

آن‌ها با بیان اینکه درخواست ما این است که مسئولانی که توانایی مدیریت شهر را ندارند باید به خاطر منافع عموم مردم خودخواسته کنار بروند، در پایان گفتند: از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار داریم به مشکلات شهرداری رودبار ورود کنند تا در نتیجه آن مشکلات شهر و در کنار آن کارگران خاتمه پیدا کند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا