آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

باز هم ردپای مجیدی در قهرمانی استقلال از فرهاد تا فرهاد؛ انتظاری که به سر رسید

استقلال

استقلالی‌ها پس از سپری کردن هشت فصل بدون کسب جام، سرانجام موفق شدند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

به گزارش تدبیرشرق، زمانی‌که فرهاد مجیدی در تاریخ 20 اردیبهشت 92 جام قهرمانی لیگ برتر را در حضور 90 هزار تماشاگر بالای سر برد، شاید فکرش را نمی‌کرد که تیم او پس از سپری شدن هشت دوره از لیگ برتر، رنگ جام قهرمانی را نبیند و سرانجام در لیگ بیست و یکم عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

اتفاقی که شنبه شب و در اهواز تکرار شد و استقلال این‌بار با هدایت فرهاد مجیدی توانست این عنوان را از آن خود کند و به پنج سال قهرمانی رقیب دیرینه خود پایان دهد. شبی که با شکست پرسپولیس برابر سپاهان همراه بود تا این باخت، قهرمانی آبی‌ها را قطعی کند.

دژاووی عجیب این بار هم با حضور چهار تیم تکراری برای استقلال تکرار شد. در 15 اردیبهشت 92 بود که مجیدی به همراه نکونام در اهواز موفق به شکست فولاد شدند و در فاصله یک هفته تا پایان لیگ، قهرمانی خود را مسجل کردند و در همان روز، پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی در تهران و در فینال جام حذفی به سپاهان باخت و دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند.

هر چند در آن سال دو تیم بزرگ پایتخت در دو جام مختلف برای قهرمانی تلاش می‌کردند ولی این اتفاق امسال نیز تکرار شد تا شکست شاگردان گل محمدی حکم قهرمانی استقلال را امضا کند و هواداران این تیم در این سال‌ها که نظاره گر قهرمانی تیم‌هایی مانند فولاد، سپاهان، استقلال خوزستان و پرسپولیس بودند، بالاخره جام قهرمانی را از آن خود کنند.

قهرمانی این دوره در شرایطی با مربیگری فرهاد مجیدی رقم خورد که او کاپ آخرین قهرمانی لیگ برتری استقلال را به‌عنوان بازیکن بالای سر برده بود. هواداران در این مدت هر چند سخت اما سال‌های زیادی را سپری کردند تا یک بار دیگر تیمشان بر بام فوتبال ایران بایستد.

مجیدی این بار نه در قامت بازیکن بلکه به‌عنوان سرمربی آبی‌پوشان یک بار دیگر قهرمانی را به نام استقلال رقم زد تا بالاخره عروسی هم به کوچه آنها بیاید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا