آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

کشف بیش از ۲۰ تن روغن احتکار شده در رشت/تقاضای هیجانی باید کاهش یابد

روغنمدیرکل صمت گیلان با اشاره به نتیجه چهارمین روز از مانور سراسری تشدید نظارت و بازرسی در گیلان گفت: در جریان بازرسی‌های انجام شده بیش از ۲۰ تن روغن احتکار شده در چند انبار کشف و ضبط شد.

به گزارش تدبیرشرق، تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نتیجه چهارمین روز از مانور سراسری تشدید نظارت و بازرسی در استان گیلان اظهار کرد: به همت بازرسان صمت استان گیلان،چند تن روغن خوراکی سرخ کردنی احتکار شده، کشف و ضبط گردید.

وی با بیان اینکه مقدار ۴۴۸۵ کیلوگرم روغن سرخ کردنی از انبار یکی از شرکت‌های پخش در رشت کشف شد،گفت: تعداد ۵۵۳۸ بطری روغن سرخ کردنی ۸۱۰ گرمی از این شرکت کشف شد که جهت دسترسی عموم مردم در فروشگاه‌های بزرگ و پرتردد در حال توزیع است.

مدیرکل صمت گیلان با اشاره به اینکه از انبار شرکتی دیگر نیز به مقدار ۱۰۴۷۴ کیلوگرم روغن سرخ کردنی و ۵۳۸۰ کیلو گرم روغن جامد کشف شد، بیان کرد: این مقدار روغن احتکار شده به ارزش بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که در روزهای آینده بین عموم مردم استان توزیع خواهد گردید.

پورحیدری با بیان اینکه تقاضای هیجانی و کاذب ناشی از فضای روانی، باید کاهش یابد، افزود: این موضوع مزید بر علت نا آرامی در بستر بازار شده و به مردم فهیم توصیه می‌شود با توجه به ذخایر مطلوب کالاهای اساسی در گیلان، از ازدحام برای خرید مازاد نیاز به شدت پرهیز کنند.

وی با درخواست از شهروندان برای ارایه گزارشات تخلف و احتکار افزود: از مردم استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله احتکار روغن و مرغ و سایر اقلام ضروری مردم استان هر چه سریعتر از طریق تلفن۱۲۴ و یا سامانه 124.ir تخلف مربوطه را اعلام نمایند تا همکاران ما در سراسر استان هر چه سریعتر به تخلفات مربوطه رسیدگی کنند تا شاهد کمبود کاذب در استان نباشیم.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا