آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

از سوی مدیریت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت؛ شرکت آب و فاضلاب استان گیلان مورد تقدیر قرار گرفت

آب و فاضلاباز شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، به عنوان یکی از 5 دستگاه مورد تقدیر در راستای پیشبرد و فراگیر سازی “سامانه تدارکات الکترونیکی دولت” تقدیر و تشکر شد.

به گزارش تدبیرشرق,به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، طی لوحی از سوی آرش عسکری مدیریت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ، از تلاش های خوب این شرکت بعنوان یکی از ۵ دستگاه مورد تقدیر در راستای پیشبرد و فراگیر سازی “سامانه تدارکات الکترونیکی دولت” تقدیر و تشکر شد.

براساس این گزارش، یکی از الزامات قانونی دستگاه های اجرایی استفاده از سامانه تدارکات الکترونیک دولت است که باعث ایجاد شفافیت، مبارزه با فساد، جلوگیری از تبانی و اجرای عدالت می شود و دیوان محاسبات در راستای اقدامات پیشگیرانه خود بخشنامه ای را به دستگاههای اجرایی ابلاغ کرد و مراقبت و نظارت دارد که کار سامانه به خوبی انجام شود .

گفتنی است سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ، تامین تدارکات دولت الکترونیک است که از یک طرف دستگاههای اجرایی به عنوان خریدار در آن عضو هستند و نیازهای خود را در معاملات از طریق این سامانه تامین می کنند و از سویی تامین کنندگان شامل تمامی عرضه کنندگان کالا و خدمت هستند .

این گزارش حاکی است :در بخشی از لوح یاد شده آمده است: در مسیر توسعه سامانه ستاد در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان مصدر خدمات ارزشمندی گردیده اید که با اغتنام فرصت ، از تلاش های خوب و ارزشمند شما صمیمانه تقدیر و تشکر می گردد.

/لیجار

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا