آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

ملوان بدون تماشاگر مقابل خیبر متوقف شد

ملواندیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و خیبر خرم از هفته بیست و هفتم لیگ یک با نتیجه صفر بر صفر بدون گل به پایان رسید.

به گزارش تدبیرشرق، دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد از هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران در استادیوم سیروس قایقران با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک در حالی زیر نور استادیوم زنده یاد سیروس قایقران آغاز شد که آخرین بازی‌های لیگ یک در انتهای ماه مبارک رمضان زیر نور خواهد بود.

این دیدار به دلیل محرومیت باشگاه ملوان بندرانزلی از حضور هواداران پرشورش با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون تماشاگر بود.

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در این دیدار رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، پدرام قاضی‌پور، امیرحسین یحیی زاده، عبدالعظیم گوک، محمد صادق بارانی، پوریا غلامی، میلاد شعبانلو و مهدی مومنی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

فرار کمالوند نام آشنای سرمربی خیبر خرم آباد هم در این دیدار، محمد علی صفیا، علی مغنمیان، مهرداد قنبری، محسن طرهانی، حمید دیوسالار، احسان جودکی، حسین شهابی، رحیم آلبوغیش، محمد صادق نادرپور، بهمن سالاری و حمید طاهری فر را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

ملوان در نیمه اول هرچه زد به در بسته خورد و شاگردان مازیار زارع رو موقعیت‌های محدود خود موفق به گشودن دروازه خیبر خرم آباد نشدند.

در نیمه دوم هرچه از از زمان این دیدار گذشت خیبر رو به بازی تدافعی آورد و در پایان با وقت کشی‌های مکرر یک امتیاز از این دیدار به خرم آباد به ارمغان برد.

شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان بندر انزلی با این نتیجه در صدر جدول ۵۸ امتیازی شدند.

تیم خیبر خرم آباد هم با ۴۳ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

ملوان بندرانزلی یکی از نمایندگان استان گیلان در لیگ دسته یک فوتبال ایران است و شهرداری آستارا دیگر نماینده استان در لیگ آزادگان است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا